اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

منتقد تئاتر از "گوشه‌های تبریز تا پرده‌های ترابزون" هستم/ ترجیح می‌دهم از ادامه اجرای این نمایش‌ جلوگیری نشود

منتقد تئاتر از "گوشه‌های تبریز تا پرده‌های ترابزون" هستم/ ترجیح می‌دهم از ادامه اجرای این نمایش‌ جلوگیری نشود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: منتقد تئاتر از گوشه های تبریز تا پرده های ترابزون هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام ناصر خدایاری در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار داشت: تئاتر از گوشه های تبریز تا پرده های ترابزون که در تالار شمس اجرا شده است حاوی موارد نامناسبی است و در نهایت نمایشنامه به شکل مثبتی هم پایان پیدا نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: بنده در سالن حضور داشتم و این تئاتر را تماشا کردم و انتظارم این بود که در نهایت عدم تعهد و پایبندی به خانواده مورد تقبیح قرار بگیرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و من انتقادم را پس از پایان تئاتر به عوامل آن گوشزد کردم.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: البته ترجیح بنده این است که از ادامه اجرای این تئاتر جلوگیری نشود و به نظرم جا دارد نشست نقد و آسیب شناسی آن برگزار شود.

,

خدایاری در واکنش به تکریم خیانت همسر به شوهر در تئاتر از گوشه های تبریز تا پرده های ترابزون، ابراز کرد: شاید فیلنامه ای که برای دریافت مجوز به اداره کل ارشاد آذربایجان غربی ارسال شده و مورد تایید واقع گشته با آن چه که روی صحنه رفته تفاوت داشته باشد که از این حیث باید مورد بازبینی واقع شود.

,

به گزارش ندای ارومیه، تئاتر از "گوشه های تبریز تا پرده های ترابزون" که از ۳ تا ۹ شهریور در تالار شمس ارومیه برگزار می شود، حاوی محتوای بسیار موهن و نامناسب است. از دیالوگ های زننده تا عدم رعایت شئونات اسلامی و قابل تامل ترین وجه آن، هجمه آشکار و عریان به بنیان خانواده و ازدواج است که در نهایت خیانت همسر به شوهر مورد تکریم قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه