اخبار داغ

مدیر بنیاد مسکن جویبار عنوان کرد

بازسازی ۲۰ مسکن روستایی سیل‌زده در جویبار

بازسازی ۲۰ مسکن روستایی سیل‌زده در جویبار
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جویبار به خسارت حادثه سیل در روستاهای جویبار اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۰ مسکن روستایی در مرحله بازسازی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه ۳ طرح هادی مشارکتی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در این 3 طرح اجرای جوی و جدول، زیرسازی و آسفالت به مبلغ یک میلیارد و  ۳۷۵ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن شهرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم اجرای ۵۰۰ متر جوی و جدول  روستای گلیرد توسط دهیاری و با نظارت بنیاد مسکن به بهره برداری رسیده است اظهار کرد: زیرسازی روستای گلیرد به مساحت بیش از ۴ هزار متر و هزینه ۱۳۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد که آسفالت این روستا نیز به طول بیش از ۴ هزار متر با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان انجام  شده است.
 
مدیر بنیاد مسکن جویبار تصریح کرد: فاز دوم عملیات جوی و جدول و زیرسازی به طول ۵۰۰ متر توسط دهیاری روستای کله بن و با نظارت بنیاد مسکن با هزینه ۲۱۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
باقری با بیان اینکه اجرای جوی‌وجدول روستای لاریم به طول یک هزار و ۶۰۰ متر توسط دهیاری روستا انجام شده است، خاطر نشان کرد: زیرسازی روستای لاریم توسط بنیاد مسکن با هزینه ۳۵۵ میلیون تومان و آسفالت آن به مساحت یک هزارو ۲۰۰متر مربع با هزینه ۵۲۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است.

وی در ادامه به خسارت حادثه سیل در روستاهای شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: در این حادثه بنیاد مسکن شهرستان به یک هزار و ۷۵ خانواده خدمات‌دهی کرده است و در این راستا ۲۰ مسکن روستایی در مرحله بازسازی قرار دارند و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت، ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی و ۱۵ میلیون تومان وام بلاعوض به حادثه دیدگان سیل پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه