اخبار داغ

ادامه جولان خوانندگان زیرزمینی این بار در جشن یک نهاد آموزشی معتبر

ادامه جولان خوانندگان زیرزمینی این بار در جشن یک نهاد آموزشی معتبر
خوانندگان زیادی هستند که دارای مجوز و به اصطلاح شناسنامه دار هستند بنابراین استفاده از این خوانندگان به جای خوانندگان عروسی در برنامه هایی که هویت و شناسنامه دارند ارجحیت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ اجرای برنامه های شاد برای هر جامعه‎ای یکی از نیازهای ضروری و لازم برای ان جامعه خواهد بود اما این برنامه ها باید طبق ضوابط و با حضور افراد موجه و کسانی باشد که مجوزهای لازم برای فعالیت را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از انتقاداتی که نسبت به برخی برنامه های اجراشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و مدتی است که بیشتر از قبل شده است استفاده از خوانندگانی است که بیشتر آن ها را به عنوان خوانندگان مراسمات عروسی می شناسیم و اخیرا نیز یکی از نهادهای آموزشی برجسته کشوری در یاسوج برنامه ای را برگزار کرد که استفاده از خواننده مراسمات عروسی یکی از بخش های اجرایی ان بود.

,

این خواننده که پیش از این برخی از کلیپ های خود را برای شبکه های ماهواره ای ارسال می کرد تا از آن طریق برای خود اسم و رسمی پیدا کند این بار در جشن تجلیل از برترین های کنکور یک نهاد اموزشی در یاسوج حضور پیدا کرده است که البته قطعا حضور وی با دعوت مسئولان این نهاد بوده است.

,

همانطور که پیشتر در گزارش های مختلف اشاره شد و نسبت به این مساله هشدارهای لازم داده شد که استفاده بی رویه از خوانندگان این چنینی نه تنها عایدی برای آن مراسم نخواهد داشت بلکه باعث ترویج سبک دیگری از موسیقی لری در استان خواهد شد.

,

از طرف دیگر خوانندگان زیادی هستند که البته طرفداران زیادی نیز دارند و از همه مهمتر این که دارای مجوز و به اصطلاح شناسنامه دار هستند بنابراین استفاده از این خوانندگان به جای خوانندگان عروسی در برنامه هایی که هویت و شناسنامه دارند ارجحیت دارد.

,

لذا این نهاد آموزشی برجسته و معروف بهتر بود به جای استفاده از این خواننده به سراغ گزینه های دیگری می رفت البته ناگفته نماند هدف از این نوشتار حمایت و تخریب یک خواننده خاص نیست بلکه باید این مساله یک بار برای همیشه مشخص شود که در برنامه های شناسنامه دار از خوانندگان شناسنامه دار استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه