اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه:

نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می‌شود

نظارت بر بازار کرمانشاه در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می‌شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: هرساله با فرا رسیدن آخرین ماه تابستان و قرارگرفتن در آستانه بازگشایی مدارس بازار خرید کیف و کفش و ملزومات مدارس گرم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: افزایش تقاضا سبب سو استفاده احتمالی عده ای سودجو می شود که به منظور مقابله با آنها دستگاه های نظارتی رصد بازار را در دستور کار قرار می دهند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در این راستا از ابتدای شهریور ماه بازار لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه با همکاری نماینده دادستانی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشکی و اتاق اصناف مورد نظارت قرار گرفته است.

,

این مسئول بیان داشت: این نظارتها از پانزدهم شهریور ماه تشدید خواهد شد.

,

جودکی عنوان کرد: به زودی نمایشگاه لوازم التحریر و ملزومات مدارس و دانشگاه در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه برپا خواهد شد که با توجه به مناسب بودن قیمتهای آن، مردم سعی کنند آنجا خرید کنند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رصد بازار لوازم التحریر، کیف، کفش و البسه مدارس در اولویت کاری دستگاه های نظارتی قرار دارد افزود: مردم با مشاهده هرگونه تخلفی موارد را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه