اخبار داغ

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس مطرح کرد؛

نمره غیر قابل قبول مسئولان در حوزه فعالیت‌های قرآنی

نمره غیر قابل قبول مسئولان در حوزه فعالیت‌های قرآنی
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: مسئولان در حوزه فعالیت های قرآنی روخوانی و روان خوانی قطعا نمره قبولی نخواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با اقدامات دستگاه های مختلف در خصوص نهضت روخوانی و روان خوانی قرآن اظهار داشت: در جمهوری اسلامی همه کسانی که امکان خواندن حداقل یک متن فارسی را دارند باید بتوانند مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: این امر در آموزش و پرورش پیش بینی شده و موضوع آموزش و روخوانی قرآن به این ارگان ابلاغ شده است.

,

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس خاطر نشان کرد: در این خصوص نمی خواهیم بگوییم که در آموزش و پرورش کوتاهی می شود ولی باید دید که آیا این مسئله برای آن ها قابل دفاع است یا خیر.

,

پژمانفر با اشاره به این که جمعیت زیادی در کشور وجود دارد که وظایف حاکمیتی در مورد آن ها اجرا نشده است؛ توضیح داد: اکنون ما دانشجویانی داریم که در مقاطع آموزش عالی نمی توانند یک صفحه قرآن را به درستی قرائت کنند و این یک ضعف اساسی محسوب می شود.

,

وی ادامه داد: در فراکسیون قرآن و عترت تلاش های بسیاری برای ایجاد انگیزه در ارگان ها انجام شده است اما متاسفانه دستگاه ها، موضوع روخوانی و روان خوانی قرآن کریم را در اولویت اول خود قرار نداده اند .

,

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس بیان کرد: متولی این موضوع شورای توسعه و فعالیت قرآنی است که آن ها نیز تا کنون نتوانسته اند از ظرفیت این شورا که از چندین وزیر و مسئول مختلف تشکیل شده است، استفاده کنند.

,

پژمانفر در پایان افزود: مسئولان در حوزه فعالیت های قرآنی از جمله روخوانی و روان خوانی قطعاً نمره قبولی نخواهند گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه