اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

3 تیم درمانی به منطقه محروم چگنی اعزام شدند/ برپایی بیمارستان تخصصی و ویزیت رایگان بیماران

3 تیم درمانی به منطقه محروم چگنی اعزام شدند/ برپایی بیمارستان تخصصی و ویزیت رایگان بیماران
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به اعزام 3 تیم درمانی، بهداشتی و آموزشی به منطقه محروم چگنی گفت: بیمارستان تخصصی برپا و ویزیت رایگان انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: سه تیم درمانی، بهداشتی و آموزشی به روستای درمره بخش شاهیوند شهرستان چگنی اعزام شده است و خدمات رایگان به مردم این روستا ارائه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

 

,

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مردم و توزیع دارو به صورت رایگان می‌باشد افزود: همچنین گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی از روز گذشته به بخش شاهیوند اعزام شده و به کار غربالگری می‌پردازند.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: کارشناسان و روانشناسان اعزامی به ارائه مشاوره می‌پردازند و همچنین آزمایشگاه برپا شده و تست تب مالت انجام می‌شود.

,

 

,

وی بیان کرد: پایان کار گروه جهادی روز پنجشنبه است که به همت بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک بیمارستان برپا می‌شود و تخصص‌های مورد نیاز ارائه خدمت می‌کنند و ویزیت رایگان انجام می‌شود، کسانی که نیاز به تخصص بیشتر داشته باشند به مرکز شهرستان یا استان ارجاع داده می‌شوند.

,

 

,

ملک آرا گفت: خدمات پزشکی، پاراکلینیکی و پیراپزشکی ارائه می‌شود و همچنین داروخانه برپا و دارو رایگان توزیع می‌شود، در مجموع حدود هزار خدمت به مردم بخش شاهیوند و روستاهای اطراف ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه