اخبار داغ

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد:

درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج نابارور در اردبیل

درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج نابارور در اردبیل
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده که با اعلام خانواده‌ها از این تعداد تاکنون بیش از ۶۰۰ نوزاد متولد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جریان بازدید از مرکز ناباروری قفقاز اردبیل اظهار داشت: درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده که با اعلام خانواده‌ها از این تعداد تاکنون بیش از ۶۰۰ نوزاد متولد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این مرکز در سال‌های اخیر رشد خیلی خوبی داشته است، افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های مرکز درمان قفقاز، دغدغه‌ای در حوزه درمان زوجین نابارور وجود ندارد.

,

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: میزان موفقیت درمان در مرکز درمان ناباروری قفقاز با استاندارد مراکز درمان ناباروری و نازایی تطابق دارد و تمام تکنولوژی‌های درمانی مورد نیاز بومی‌سازی شده است.

,

اوچی از تشکیل ۳۷ هزار پرونده در این مرکز خبر داد و گفت: در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل خدمات کمک باروری از جمله میکرواینجکشن (ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی (IVF)، نگهداری جنین، اسپرم و تخمک، انتقال جنین فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI) به صورت تخصصی به زوجین مراجعه کننده ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره بر اینکه در این مرکز با استفاده از بروزترین امکانات، خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به مراجعان ارائه می‌شود، بیان کرد: در راستای قرارداد منعقده با شرکت خدمات بیمه بنیاد برکت، زوج‌های روستایی و عشایری معرفی شده، خدمات درمانی را با تعرفه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه