اخبار داغ

معاون صندوق کارآفرینی امید کشور:

تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال به 2 هزارمیلیارد تومان می‌رسد/ روستاها موتور محرک اشتغال کشور هستند

تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال به 2 هزارمیلیارد تومان می‌رسد/ روستاها موتور محرک اشتغال کشور هستند
معاون صندوق کارآفرینی امید کشور‏ گفت: تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال به 2000 میلیارد تومان می‌رسد‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امین خلیلی در حاشیه بازدید و افتتاح طرح‎های اشتغالزایی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در سال 97-98 تاکنون حدود 1700 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت کرده است، اظهار کرد: این تسهیلات تا پایان سال به 2000 میلیارد تومان می‌رسد که بیشتر بحث اشتغال روستایی در برمی‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نظر دولت و صندوق کارآفرینی امید این است که اگر اشتغال در روستاها رونق گیرد روی کل کشور تاثیر می‎گذارد، ابراز کرد: روستاها موتور محرک اشتغال کشور هستند و خوشبختانه با دستور مقام معظم رهبری و پیگیری‌های رئیس جمهور کار خوبی در زمینه اشتغال روستایی صورت گرفته و به بیشتر روستاها تسهیلات پرداخت شده است.

,

معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به اینکه هدف ما ایجاد شغل است، خاطرنشان کرد: در استان زنجان نیز طی سالهای 97 تا 98 از اعتبار 60 میلیاردی تومانی کل استان تاکنون حدود 35 میلیارد پرداخت شده که حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات برای شهرستان طارم بوده است.

,

وی با بیان اینکه حدود 12 میلیارد تومان نیز مصوب شده و  در حال پرداخت است، ادامه داد: تا آخر امسال کل اعتبار استان پرداخت می‎شود.

,

خلیلی با اشاره به اینکه حدود 93 درصد طرح‎ها فعال هستند، افزود: اگر این طرحها تا پنج سال آینده به همین شکل گسترش یابد کار خوبی به یادگار خواهد ماند چرا که این طرحها و تسهیلات پرداختی 100 هزار شغل را تاکنون ایجاد کردند.

,

معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور ‏ با اشاره به طرحهای اشتغالزایی استان زنجان تصریح کرد: براساس بازدیدهایی که داشتم طرحهای بسیار خوبی در استان زنجان وجود دارد.

,

به گزارش موج رسا به مناسبت هفته دولت چندین طرح اشتغالزایی در شهرستان طارم با حضور خلیلی معاون صندوق کارآفرینی امید، بابائی مهر مدیر صندوق استان، صفری فرماندار شهرستان و جمعی از روسای ادارات شهرستانی با تسهیلاتی بالغ بر6.3 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 7 نفر به بهره برداری رسید.

,

این طرحها شامل طرح فرآوری زیتون با حجم تولید 20 تن در سال و تسهیلاتی به مبلغ 3.8 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 3 نفر در بخش گیلوان و طرح تولید مصنوعات چوبی با تسهیلاتی به مبلغ 2.5 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 4 نفر در ناحیه صنعتی آببر بود.

,

چندین طرح اشتغالزایی نیز در شهرستان زنجان با حضور خلیلی معاون صندوق کارآفرینی امید، نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران کل ادارات استان و استانداری با تسهیلاتی بمبلغ 11.5 میلیارد ریال و اشتغالزایی 15 نفر در شهرستان زنجان افتتاح شد.

,

اولین طرح افتتاح شده تولید ظروف مسی در روستای دو اسب با حجم تولید 14 تن در سال و اشتغالزایی 6 نفر و تسهیلاتی به مبلغ 2.5 میلیارد ریال می باشد.

,

طرح بعدی، طرح تولید کره فندقی با حجم تولید 100 تن در سال با اشتغالزایی 8 نفر و تسهیلاتی به مبلغ 6.5 میلیارد ریال در روستای پایین کوه  و  طرح سوم باشگاه فرهنگی ورزشی واقع در گلشهر کاظمیه با تسهیلاتی بالغ بر 2.5 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 3 نفر به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه