اخبار داغ

گلایه شهروندان از سرعت‌گیرهای غیرقانونی در مسیر سراب گیان/مسئولین از جمع‌آوری سرعت‌گیرها خبر دادند

گلایه شهروندان از سرعت‌گیرهای غیرقانونی در مسیر سراب گیان/مسئولین از جمع‌آوری سرعت‌گیرها خبر دادند
سرپرست بخشداری گیان گفت: سرعت‌گیرهای روستای کرک که در مسیر سراب گیان قرار دارند و به‌صورت غیرقانونی و غیراصولی نصب‌شده بودند، جمع‌آوری شدند و نسبت به ایجاد دو سرعت‌گیر استاندارد در ورودی و خروجی روستا اقدام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تعدادی از شهروندان در پیام‌هایی از نصب سرعت‌گیرهای غیراصولی و غیرقانونی در روستای کرک در مسیر سراب توریستی گیان خبر می‌دهند که باعث بروز مشکلاتی برای تردد خودروها شده است و هیچ‌گونه علائمی هم ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این سرعت‌گیرها به‌صورت کاملاً غیراصولی و فقط با آسفالت درست‌شده‌اند و باعث گلایه شهروندان و واکنش مسئولان شده است.

,

تعدادی از شهروندان در مورد نصب سرعت‌گیرهای غیراستاندارد گلایه هایی داشتند یکی از شهرندان این روستا در این خصوص گفت: در روستای کرک به‌جای دست‌انداز دیوار درست کردند، این امر به ماشین ها صدمه زیادی می زند. چه کسی جواب‌گو است؟ چرا شهر ما نمی‌خواهد پیشرفت کند ”

,

 شهروند دیگری هم می‌گوید: می‌خواستم از مسئولین محترم بپرسم این‌همه تبلیغ درباره سراب گیان می‌شود تا از شهرهای اطراف از این جاذبه گردشگری بازدید کنند، نباید یک جاده درست داشته باشد تا برای کسانی که به جاده آشنایی ندارند مشکلی پیش نیاید؛ متأسفانه در روستای کرک سرعت‌گیرهای وحشتناکی بدون هیچ تابلوی هشداردهنده‌ای ساخته‌شده که باعث خساراتی به خودروها می‌شود مخصوصاً شب‌ها که اصلاً روشنایی ندارد ”

,

 یکی دیگر از شهروندان که از این مسیر عبور کرده هم می‌گوید: “من هم انتقاد شدید در مورد سرعت‌گیرهای روستای کرک دارم دیشب که می‌آمدیم چون سرعت‌گیر را ندیدم نزدیک بود ماشینم چپ بشه یکی دو تا هم نیست هرچند متر یک سرعت‌گیر زدند  مگه قانونی نیست یا مسئولی نیست که هرکس برای خودش مقابل منزلش یک سرعت‌گیر درست کرده، ممنون میشیم مسئولی پاسخ بدهد.”

,

, ,

شهروند دیگری هم که به سراب گیان رفته از سرعت‌گیرهای این مسیر می‌گوید: ” من به‌عنوان یک شهروند از مسئولین سؤال دارم یک‌بار یکی از مسئولین جواب‌گو باشد، نمی‌شود که هرکسی برای خودش درب خانه اش یک سرعت‌گیر غیرمجاز نصب کند و ۹۰ درصد سرعت‌گیرها تابلو ندارند یعنی غیرقانونی درست شدند؛ خواهش می‌کنم از مسئولین از کل جاده منتهی به سراب گیان از سمت میدان عارف یک بازدید داشته باشند هر سرعت‌گیر قانونی هست برای ان تابلو نصب کنند و هرکدام غیرقانونی هست جمع‌آوری بشود ”

,

واکنش مسئولان مربوطه به اقدام غیرقانونی احداث سرعت‌گیر

, واکنش مسئولان مربوطه به اقدام غیرقانونی احداث سرعت‌گیر, واکنش مسئولان مربوطه به اقدام غیرقانونی احداث سرعت‌گیر,

برای پیگیری این مشکل به سراغ امیرحسین خزایی سرپرست بخشداری گیان رفتیم که وی در پاسخ به پیام شهروندان در مورد نصب سرعت‌گیرهای غیراستاندارد گفت: این سرعت‌گیرها غیرقانونی نصب‌شده‌اند و در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌شود.

,

وی گفت: تعدادی سرعت‌گیر غیراصولی توسط مردم روستای کرک در این مسیر به‌صورت غیرقانونی نصب‌شده است و به دهیار روستا نیز نسبت به غیراصولی بودن آن‌ها اطلاع داده‌شده است.

,

خزایی افزود: متأسفانه تعدادی از اهالی به‌صورت غیرقانونی از آسفالت کمپرسی حامل آسفالت که در حال آسفالت‌ریزی در این مسیر بوده استفاده کرده و نسبت به ایجاد سرعت‌گیر اقدام کرده‌اند.

,

سرپرست بخشداری گیان اظهار داشت: این سرعت‌گیرها باعث گلایه شهروندان شده بود که به دهیار روستا اطلاع داده‌شده و در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری این سرعت‌گیرها اقدام می‌شود.

,

وی در پایان گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان مصوب شده است که فقط دو سرعت‌گیر استاندارد در ابتدا و انتهای روستای کرک نصب شود.

,

حسین متین رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند به نصب سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در روستای کرک سفلا واکنش نشان داد و گفت: این سرعت‌گیرها توسط اهالی روستا و بدون انجام هماهنگی‌های لازم و طی مراحل قانونی نصب‌شده‌اند.

,

وی گفت: در اولین فرصت نسبت به جمع‌آوری این سرعت‌گیرهای خطرناک اقدام خواهد شد.

,

علیرضا نثاری رئیس بنیاد مسکن نهاوند نیز گفت: با توجه به اینکه نصب سرعت کاه نیاز به مجوز شورای ترافیک داشته و دهیاری روستا در این زمینه اقدام و مجوز نصب به‌صورت اصولی و رعایت نکات ایمنی را اخذ نموده است لذا اکیپ اجرای آسفالت تحت نظارت این بنیاد علیرغم فشار و درخواست اهالی به‌هیچ‌عنوان در اجرای این دست‌اندازهای غیراصولی دخالتی نداشته است.

,

وی افزود: پس از خروج اکیپ آسفالت‌ریزی از روستا، اهالی محترم خودشان نسبت به این موضوع اقدام نموده‌اند که دهیاری محترم می‌بایست نسبت به اصلاح مطابق مصوبه شورای تأمین اقدام نماید.

,

نثاری گفت: با این‌وجود از رانندگان محترم نیز که قصد عبور از این مسیر رادارند تقاضا می‌شود در محدوده مسکونی با سرعت مجاز حرکت نمایند. چراکه در صورت عبور با سرعت مجاز مطابق قانون محدوده مسکونی، نیازی به نصب سرعت کاه نیست.

,

, ,

 سرعت‌گیرهای غیرقانونی مسیر سراب گیان جمع‌آوری شد

,  سرعت‌گیرهای غیرقانونی مسیر سراب گیان جمع‌آوری شد,  سرعت‌گیرهای غیرقانونی مسیر سراب گیان جمع‌آوری شد,

سرانجام پس از پیگیری خبرنگاران، خزایی سرپرست بخشداری گیان گفت: سرعت‌گیرهای غیرمجاز و غیراستاندارد جاده نهاوند به گیان در روستای کرک سفلا جمع‌آوری شد.

,

وی اظهار داشت: این سرعت‌گیرهای غیرمجاز و بدون شرایط استاندارد با حضور بخشداری گیان، اداره راهداری، دهیار روستا و نیروی انتظامی بخش گیان جمع‌آوری شد.

,

خزایی افزود: به‌منظور برآورده نمودن خواسته‌های مردم روستا تا آخر هفته سرعت‌گیرهای استاندارد با حضور پلیس‌راه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ورودی و خروجی روستا نصب خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه