اخبار داغ

جزئیات جدید از فساد اقتصادی در پتروشیمی شیراز

جزئیات جدید از فساد اقتصادی در پتروشیمی شیراز
روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز اعلام کرد: شناسایی و کشف شبکه فساد اقتصادی در منطقه به درخواست و هماهنگی کامل با این شرکت و دستور مقام قضایی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)انجام پذیرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز در پی انتشار اخبار حاکی از وقوع فساد اقتصادی در شرکت پتروشیمی شیراز ودستگیری 14 نفر از کارکنان و دلالان کودشیمیایی در منطقه مرودشت‌ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این اطلاعیه آمده است: شناسایی و کشف شبکه فساد اقتصادی در منطقه به درخواست و هماهنگی کامل با این شرکت و دستور مقام محترم قضایی و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام پذیرفته است.
,
 
,
باند کشف شده با اخلال و فساد در توزیع انواع کودهای شیمیایی به صورت گسترده فعالیت داشته و شامل افراد متعددی از بخش‌های مختلف فعال در حوزه توزیع کودهای کشاورزی منطقه و 6 نفر از کارکنان رده پایین پتروشیمی شیراز بوده که اقدام به سرقت از این شرکت کرده‌اند.
,
 
,
 قابل ذکر است که کودهای مکشوفه تنها متعلق به شرکت پتروشیمی شیراز نبوده و کودهای تولیدی مربوط به سایر شرکت‌های تولیدکننده کودهای شیمیایی نیز بوده است‌.
,
 
,
ضمن تشکر از دستگاه محترم قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) شرکت پتروشیمی شیراز درخواست رسیدگی کامل به موضوع سرقت مذکور جهت احقاق حقوق خود و همچنین برخورد قاطع با عاملین این فساد اقتصادی از هر طبقه را دارد.
,
 
,
 به عنوان راهکار مناسب جهت مبارزه با این گونه فسادهای اقتصادی و پیشگیری می بایستی از طریق حذف پتانسیل های فساد اقدام شود که درخصوص کودهای شیمیایی تکلیف پتروشیمی‌ها به فروش کود اوره یارانه‌ای با قیمت 6125 ریال در هرکیلو در مقابل قیمت واقعی بورسی این کالا که در محدوده 20000 ریال در هر کیلوگرم است همواره این جذابیت را در افراد خاطی جهت  اینگونه سوء‌استفاده ایجاد می‌کند و راهکار مؤثر، تمکین وزارت جهاد کشاورزی به رأی دیوان عدالت اداری در خصوص خریدکود اوره با قیمت ارائه شده در بورس است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه