اخبار داغ

در گفتگو با رئیس دانشگاه آزاد قوچان مطرح شد؛

آخرین جزئیات حذف رشته پرستاری از دانشگاه قوچان

آخرین جزئیات حذف رشته پرستاری از دانشگاه قوچان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: عدم درج کد رشته پرستاری این واحد دانشگاهی از دفترچه انتخاب رشته به معنای حذف کامل این رشته از این واحد دانشگاهی نیست و طبق برنامه ریزی های انجام شده در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته پرستاری پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاظمی، رئیس دانشگاه آزاد قوچان در گفتگو با صبح توس، اظهار داشت: در بسیاری از واحدهای دانشگاهی آزاد در کشور موضوع عدم درج برخی کدرشته ها در دفترچه انتخاب رشته رخ داده که باتوجه به پیگیری های انجام شده، کد رشته پرستاری این واحد دانشگاهی در مرحله تکمیل ظرفیت به دفترچه بازخواهد گشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین با اشاره برگزاری اولین گرهمایی نوستالژی در این واحد دانشگاهی گفت: بهترین سرمایه هر دانشگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان آن دانشگاه محسوب می شود و با توجه به اینکه در آستانه 30 سالگی این واحد دانشگاهی قرار داریم تصمیم گرفتیم برای اولین بار همایش نوستالژی با حضور دانشجویان سی سال اخیر این واحد دانشگاهی را برگزار کنیم.

,

وی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی طی سه دهه اخیر 30 هزار فارغ التحصیل داشته است، ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره دکتر جوانبخت، موسس فقید این دانشگاه، تجدید خاطره و دیدار با دوستان، بازدید از مجموعه و پیشرفت های سه دهه اخیر، همفکری و هم اندیشی در راستای تشکیل انجمن صنفی فارغ التحصیلان و بهره گیری از پیشنهادهای فارغ التحصیلان در راستای توسعه هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

, .,

کاظمی با بیان اینکه این همایش در آستانه سی سالگی تاسیس این مجموعه دانشگاهی و در روز هشتم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این همایش برای اولین بار در سطح واحدهای دانشگاهی آزاد در منطقه برگزار خواهد شد.

, .,

رئیس دانشگاه آزاد قوچان تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه در 75 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکترا در حال تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص برای میهن اسلامی است.

, .,

کاظمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد قوچان جزء دانشگاه های بسیار بزرگ طبقه بندی می شود، خاطر نشان کرد: این همایش بطور کامل با تلاش دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از 400 دانشجو در این همایش حضور داشته باشند و باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده دبیرخانه دائمی این همایش نوستالژی در دانشگاه آزاد قوچان تشکیل خواهد شد.

, .,

کاظمی در پایان با بیان اینکه برخی از فارغ التحصلان نیز در حوزه های کارافرینی گام های ارزشمندی را در حوزه اشتغال و تولید برداشته اند، یادآور شد: بسیاری از فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی هم اکنون در پست های مدیرتی و کلیدی همچون مدیرکلی، فرمانداری و... مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و معتقدیم امی توان از این ظرفیت بی نطیر در راستای رشد و اعتلای علم و فرهنگ شهرستان بهره جست.

,

به گزارش صبح توس، طی روزهای اخیر بسیاری از خانواده‌های دانش آموزان قوچانی به حذف کدرشته پرستاری از دانشگاه آزاد این شهرستان اعتراض داشتند.

,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه