اخبار داغ

مربى تیم ملى ووشو جوانان کشور:

داوران چهار طلاى قطعى را از ما گرفتند / حق سانداکاران ایرانی در روز روشن پایمال شد

داوران چهار طلاى قطعى را از ما گرفتند / حق سانداکاران ایرانی در روز روشن پایمال شد
مربى تیم ملى ووشو جوانان گفت: داوران چهار طلاى قطعى را از ما گرفتند و در روز روشن حق سانداکاران ایرانی پایمال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازهرمز:علیرضا بهرمن، رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین دوره رقابت‌های ووشو جوانان آسیا با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور طی روزهای ۲۶ مرداد لغایت دوم شهریورماه سال جاری به میزبانى برونئی دارالسلام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وى افزود: در این مسابقات تیم چین در بخش ساندا با هشت طلا، دو  نقره و یک برنز قهرمان شد و ایران با کسب شش مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به‌عنوان نائب‌قهرمانی رسید و ویتنام با دو طلا، دو نقره و چهار برنز به‌عنوان سومی دست یافت.

,

مربى تیم ملى ووشو جوانان اضافه کرد: در مجموع دو بخش ساندا و تالو، ایران با هفت مدال طلا، پنج نقره و ۱۱ برنز به‌عنوان سومی آسیا دست یافت؛ چین و‌ ماکائو نیز اول و دوم شدند.

,

بهرمن با بیان اینکه ناداورى‌ها مانع از قهرمانى ایران شد، تصریح کرد: داوران چهار طلاى قطعى را از ما گرفتند و در روز روشن حق سانداکاران ایرانی پایمال شد.

,

وى ادامه داد: مشخص بود چینى‌ها به‌دلیل از دست دادن قهرمانى در ادوار گذشته کاملأ تحت فشار بودند و با ترفندهاى مختلف روحى و روانى سعى در برهم زدن شرایط خوب تیم ایران داشتند که البته با ورود به موقع رئیس فدراسیون ووشو کشورمان در این زمینه ناکام ماندند.

,

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان افزود: چینى‌ها براى رسیدن به عنوان قهرمانى آسیا، دست به یک عمل ناجوانمردانه زدند چراکه تنها راه رسیدن آنها به هدفشان تلقی می‌شد و با ناداورى‌هاى مکرر، چهار سانداکار تیم ایران را در مقابل رقباى چینى خود بازنده اعلام کردند که با این موضوع حتى صداى تماشاگران و ورزشکاران کشورهاى دیگر هم درآمد.

,

بهرمن عنوان داشت: سید مهدى رضوى در بخش سانداى پسران و آیدا حیدرى، مهراسا عبدالهى و یاسمن باقرزاده در سانداى دختران قربانى ناداورى چینى‌ها شدند.

,

وى در خصوص عملکرد تالوکاران اعزامى به این پیکارها بیان کرد: تالوکاران ایران کار سختى را پیش رو داشتند و ما نیز از عملکرد آنان رضایت داریم و قطعأ در آینده از این ورزشکاران جوان بیشتر خواهیم شنید.

,

مربى تیم ملى ووشو جوانان کشور گفت: طى سال‌هاى گذشته تیم ملى جوانان پشتوانه خوبى براى تیم ووشو بزرگسالان ایران بوده و امروز نیز شاهد هستیم که ٩٠ درصد از ملى‌پوشان اعزامى به رقابت‌هاى جهانى و آسیایى همگى از تیم جوانان به بزرگسالان تزریق شده است و این نوید آینده‌اى درخشان براى ووشوى ایران است.

,

بهرمن افزود: برنامه‌هاى فدراسیون در خصوص برگزارى منظم لیگ‌هاى آقایان و بانوان، استعدادیابى و آموزش به خوبى جواب داده است و عملکرد فدراسیون را درخشان نشان مى‌دهد.

,

وى اظهار کرد: شرایط اقتصادى فعلى مانع از اعزام تیم‌هاى پایه به رقابت‌هاى آسیایى و جهانى توسط برخى از فدراسیون‌ها شده است اما در فدراسیون ووشو اینگونه نیست و اعزام تیم‌هاى ملى پایه در اولویت است چراکه در جهت پشتوانه‌سازى تیم ملى بزرگسالان مؤثر است.

,

رئیس هیأت ووشو هرمزگان اضافه کرد: رئیس فدراسیون ووشو فردى برنامه‌محور و آینده‌نگر است و هیچگونه تفاوتى را براى تیم ملى جوانان در مقابل بزرگسالان قائل نیست و شرایط برگزارى اردوهاى تیم جوانان با بزرگسالان کاملأ برابر است.

,

بهرمن به برگزارى اردوى سوم تیم ملى جوانان به میزبانى بندرعباس اشاره کرد و افزود: سعى شد اردوى بندرعباس به نحو شایسته برگزار شود که جا دارد در این خصوص از امیارى مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تقدیر شود.

,

مربى تیم ملى ووشو جوانان در پایان از ریاست فدراسیون ووشو به دلیل نگاه ویژه و مستمر به ووشوى هرمزگان تقدیر کرد و گفت: وجود على‌نژاد براى ووشوى کشور خصوصأ در عرصه‌هاى بین‌المللى نعمتى بزرگ است چراکه در برونئى به عینه شاهد بودم که مواضع چینى‌ها را در برخى موارد زیر سؤال برد و با صلابت مثال‌زدنى خود مانع از ناحقى‌هاى بیشمار آنان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه