اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

امکانات و دارایی صندوق بازنشستگان فولاد به اعضا تعلق دارد/ پیگیری جدی نمایندگان استان در راستای احقاق حقوق بازنشستگان

امکانات و دارایی صندوق بازنشستگان فولاد به اعضا تعلق دارد/ پیگیری جدی نمایندگان استان در راستای احقاق حقوق بازنشستگان
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: امکانات و دارایی صندوق بازنشستگان فولاد متعلق به اعضای آن است از این رو پیگیری های لازم را برای پرداخت مطالبات بازنشستگان فولاد انجام می دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: صندوق بازنشستگان فولاد متعلق به ۸۵ هزار بازنشسته فولاد کشور است که اعضای آن در شرایط سنی و جسمی خاص هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در صندوق بازنشستگان فولاد، اظهار داشت: در ارتباط با راه اندازی درمانگاه تخصصی بازنشستگان فولاد، مجتمع فرهنگی، آموزشی، ورزشی همچنین پرداخت به موقع حقوق و معوقات کارکنان توافق هایی صورت گرفته و پیگیری های لازم در جهت حل این مشکلات در حال انجام است.

,

پورابراهیمی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد تنها صندوقی است که ورودی ندارد، باید اولویت اول اداره این صندوق بر این باشد که وضعیت اعضای صندوق را در دو بخش حقوق و درمان به درستی مدیریت شود.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه امکانات و دارایی صندوق متعلق به اعضای آن است، افزود: با دارایی ها و مطالبات صندوق می توانیم مطالبات پنج برابر جمعیت کنونی را ازاین صندوق بپردازیم.

,

پورابراهیمی از اختصاص 100 میلیارد تومان برای توسعه ذغال سنگ در کرمان خبر داد و گفت: در راستای تحقق این امر جلسات متعددی برگزار شده و در نتیجه آن توافقات موثری صورت گرفته است.

,

وی در خاتمه یادآور شد: آنچه مطالبات قانونی و به حق بازنشستگان در حوزه درمان و حقوق است، باید محقق شود و تا حصول نتیجه عقب نشینی نخواهیم کرد، توافقات با صندوق باید عملیاتی شوند و امیدواریم بتوانیم دغدغه بازنشستگان در این خصوص را برطرف کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه