اخبار داغ

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ پروژه عمرانی و فرهنگی ورزشی در پارسیان

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ پروژه عمرانی و فرهنگی ورزشی در پارسیان
همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۱۶ پروژه عمرانی و فرهنگی ورزشی با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان افتتاح و کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ فریدون همتی، استاندار هرمزگان در سومین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان پارسیان، ۱۳ پروژه افتتاحی بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان و سه پروژه کلنگ زنی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استاندار هرمزگان افزود: افتتاح سالن ورزشی و مجموعه ورزشی تفریحی روستای بوچیر به مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح دبیرستان شش کلاسه امام علی(ع) روستای بهده به مبلغ ۱یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، افتتاح نمایندگی ایران خوردو با مبلغ چهار میلیارد تومان، افتتاح روکش آسفالت بلوار شهدای گمنام و خیابان صیادان با مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

,

, ,

همتی عنوان کرد: پروژه آب رسانی مجتمع برکه دکا و عمانی با مبلغ سه میلیارد تومان، افتتاح چمن مصنوعی روستای برکه دکا با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح آبراه شهرداری دشتی و گاز رسانی به این شهر به مبلغ ۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان، افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان، افتتاح پروژه فیبرنوری گمرک شیوء به طول ۳۰ کیلومتر با مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افتتاح روکش آسفالت پارسیان- مقام با مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی پلاتو و نگارخانه شهر پارسیان با مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی کانون فرهنگی تربیتی شهر کوشکنار با مبلغ دو میلیارد تومان و کلنگ زنی مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهر دشتی با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

,

, ,

وی، پروژه های استان هرمزگان در هفته دولت را ۶۲۰ پروژه دانست و خاطر نشان کرد: این پروژه ها در زمینه های خدماتی، آموزشی، عمرانی، مدیریت شهری، راه و ... بالغ بر ۱۸ هزار و ۴۰میلیارد ریال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه