اخبار داغ

حاشیه‌ای بر یک یادداشت؛

نعل وارونه علی مطهری اینبار برای قره‎باغ

نعل وارونه علی مطهری اینبار برای قره‎باغ
علی مطهری در یادداشتی به ظاهر دردمندانه برای احقاق حق مظلوم قدم برداشته اما در واقع آب در آسیاب دشمن ریخته و مُهر تایید بر ناجوانمردی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران زده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، موضوع "بهشت زخمی دنیا" یعنی کشمیر، این روزها درد مشترک همه مسلمانان آزاده جهان است. وقتی اخبار ظلمی که بر شیعیان این منطقه وارد می شود را می شنویم، حدیث شریف" مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم"‏ را برای خودمان بازخوانی می کنیم و امیدواریم روزی بتوانیم برای حل مشکلات این منطقه نیز قدم های موثری برداریم اما این به این معنی نیست که خدای ناکرده، جمهوری اسلامی ایران در موضوع کشمیر و یا قره باغ طرف باطل را گرفته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

آقای علی مطهری امروز در یادداشتی به ظاهر دردمندانه برای احقاق حق کشمیر قدم برداشته اند اما در واقع آب در آسیاب دشمن ریخته و مُهر تایید بر ناجوانمردی رسانه ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران زده است که سال ها در جریان رسانه ای جمهوری آذربایجان رواج داشته است.

,

آقای مطهری در بخشی از یادداشت خود نوشته است: وظیفه جمهوری اسلامی ایران در موضوع کشمیر بیشتر از آن است که تاکنون از خود بروز داده است. متأسفانه سیاست خارجی کشور ما به موضوع همبستگی و برادری اسلامی توجه کافی ندارد. در گذشته نیز در موضوع مورد اختلاف آذربایجان و ارمنستان یعنی قره‌باغ، ما با آنکه حق با آذربایجان بود، به خاطر ملاحظات قومی در مجموع طرف ارمنستان را گرفتیم.

,

این همان خطّ ناجوانمردی بر علیه کشورمان است که دانسته یا نادانسته بر علیه انقلاب اسلامی روا شمرده شده است.آیا ایشان به واقع نمی دانند که ایران در موضوع قره باغ،طرف ارمنستان را گرفته بود یا طرف آذربایجان را؟

,

بارها اسناد متقن و مختلفی از کمک های تسلیحاتی و آموزشی جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان در جریان جنگ قره باغ منتشر شده است.نقل است وقتی مکالمات بی سیم یکی از فرماندهان ایرانی در جنگ قره باغ توسط ارامنه شنود شده بود، وزارت خارجه ی ارمنستان اعتراض جدی خود را با احضار سفیر ایران اعلام کرده بود.یا بارها نقل شده است که رئیس جمهور فقید آذربایجان حیدر علی اف نشان افتخار و شجاعت به فرماندهان ایرانی حاضر در جنگ قره باغ اعطا کرده بود.

,

جای بسی تعجب است که آیا واقعا علی مطهری نماینده‌ی محترم مجلس، از این موضوعات خبر ندارد؟ اگر واقعا ایشان در بی خبری نسبت به تاریخ معاصر کشورمان بسر میبرند خیلی راحت می توانند ادعاهای مطرح شده را بصورت متقن و با اسناد غیرقابل انکار در فضای مجازی روئیت کنند.حتی اگر باز هم نسبت به مساله شک داشتند می توان دیداری بین ایشان و فرماندهان وقت ایرانی در جنگ قره باغ ترتیب داد تا ابهامات آقای مطهری رفع گردد.

,

آقای مطهری بدانند که یادداشت ایشان در همان ساعات اولیه ی انتشار، بصورت ترجمه شده در سایت های مخالف روابط حسنه ی دو کشور ایران و آذربایجان قرار گرفت و همگی از قول نماینده‌ی مجلس ایران نوشتند که: با اینکه حق با آذربایجان بود، ایران از ارمنستان حمایت کرد.

,

 

,

, ,

 

,

این همان خط خبری است که سال ها در جمهوری آذربایجان بر علیه ایران استفاده شده است و امروز متاسفانه علی مطهری باد گلوی جریانات قومی را خالی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه