اخبار داغ

توضیحات فرمانده نداجا درباره پدافند نقطه ای

توضیحات فرمانده نداجا درباره پدافند نقطه ای
فرمانده نداجا گفت: در موضوع دفاع نقطه‌ای به حد قابل قبولی رسیدیم و انشاء الله به منظور ارتقای قدرت بازدارندگی از این سامانه‌های پدافندی در شناورها استفاده خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی  راهبردی ارتش در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 با اشاره به اینکه پیشرفت‌های وزارت دفاع و حرکت رو به جلوی این سازمان به برکت انقلاب و با همت نیروی انسانی جوان و انقلابی رقم خورده است گفت: بحمدالله مجموعه صنعت دفاعی با ظرفیت‌های انسانی ارزشمند خود توانسته است نیازهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تأمین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه در بحث سامانه‌های موشکی و پدافند هوایی در سطوح مختلف برد کوتاه، متوسط و بلند ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است تصریح کرد: در موضوع دفاع نقطه‌ای به حد قابل قبولی رسیدیم و انشاء الله به منظور ارتقای قدرت بازدارندگی از این سامانه‌های پدافندی در شناورها استفاده خواهیم کرد.
,
 
,
امیر خانزادی با بیان اینکه تکنیک‌های حائز اهمیت به دست آمده در موضوع تاکتیک‌های دفاعی بسیار اثر گذار خواهد بود گفت: در نسل ناوشکن های سنگین این سامانه ها به ما کمک خواهند کرد که بتوانیم اهداف پرنده را در نقاط دورتر مورد اصابت قرار دهیم.
,
 
,
وی تأکید کرد: امروز وزارت دفاع بنابرتدبیر فرمانده معظم کل قوا به موضوع مصونیت بخشی و تأمین امنیت یگان‌های شناوری نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف و به ویژه پدافند هوایی تا حد بالایی جامه عمل پوشانده است.
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه