اخبار داغ

در قالب حرکت مردمی «رسم ابرار» صورت گرفت؛

توزیع ۶۰ سبد غذایی بین فقرا و ایتام سرخس

توزیع ۶۰ سبد غذایی بین فقرا و ایتام سرخس
در قالب حرکت مردمی «رسم ابرار»، دو سری جهیزیه و ۶۰ سبد غذایی به ارزش ریالی 29 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ظهر امروز با حضور امام جمعه سرخس و در قالب حرکت مردمی «رسم ابرار» دو سری جهیزیه و ۵ دستگاه پنکه به ارزش ریالی ۲۰ میلیون تومان به دو خانواده یتیم و نوعروسان نیازمند شهرستان سرخس اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

 

,

همچنین در قالب این طرح ۶۰ بسته مواد غذایی که به همت کمیته امداد، بسیج جامعه زنان و پایگاه بسیج خواهران شهرک نفت سرخس و به ارزش ریالی هر بسته ۱۵۰ هزار تومان تهیه شده بود، بین خانواده‌های فقرا و ایتام توزیع شد.

,

, ,

 

,

در حرکت مردمی «رسم ابرار» مردم عزیز کشورمان، سه روز منتهی به ۲۵ ذی‌الحجه را در همراهی با اهل بیت علیهم‌السلام و در جهت سلامتی خانواده خود، روزه می‌گیرند و پول افطار خود را به فقرا، ایتام و زندانیان جرائم غیرعمد انفاق می‌کنند.

,

, ,

الگوبرداری و ترویج سیره اهل بیت علیهم‌السلام در خصوص بخشش به فقرا، ایتام و زندانیان، تحقق انتظارات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت رسیدگی به مستضعفان و رفع محرومیت‌زدایی به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، تعالی معنوی و ارتقای سطح اخلاق اسلامی اقشار مختلف مردم و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی و هدفمند کردن رسیدگی به وضعیت مستضعفان در سه بخش فقرا، ایتام و آزادی زندانیان از مهم‌ترین اهداف حرکت مردمی رسم ابرار شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه