اخبار داغ

وزیر کشور:

ایران نبود جغرافیای کشورهای منطقه به هم می ریخت

ایران نبود جغرافیای کشورهای منطقه به هم می ریخت
وزیر کشور گفت: ایران اسلامی برای جلوگیری از انحراف و خشونت و خطای بزرگ جریان خون ریز وهابیت و تکفیری از جمله داعش و القاعده حامی برخی کشورها است و اگر ایران نبود جغرافیای کشورهای منطقه به هم می ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت:هفته دولت هفته ارائه گزارش و عملکرد خادمین به ملت است نه تبریک گفتن به یکدیگر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه اساس قدرت این کشور مبتنی بر اراده ها و ملت ایران است، افزودذ: حفظ و صیانت از کشور نیز از مردم بوده است.

,

این مسئول قدرت و مسئولیت ها را رفتنی عنوان کرد و گفت: با واژه ها و کلمات نباید بازی کرده و باید از اصول پیروی کنیم.

,

وزیر کشور خاطرنشان کرد: هیچ دولت و حکومتی وجود ندارد مگر ایدئولوژیک باشد و انسان فاقد ایدئولوژی و جهان بینی نداریم.

,

رحمانی فضلی ادامه داد: ایدئولوژی بایدها و نبایدهای زندگی است که یکی بر مبنای دینی و گاهی بر مبنای یافته های ذهنی است.

,

وی با بیان اینکه کسانی که به حمایت ایران از برخی کشورها خرده می گیرند باید این سئوال را پرسید که اروپا و آمریکا چه غلطی در منطقه می کنند و چه کسی به آنها اجازه ورود به این منطقه را داده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای اینکه جلوگیری از انحراف و خشونت و خطای بزرگ جریان خون ریز وهابیت و تکفیری از جمله داعش و القاعده حامی برخی کشورها است و اگر ایران نبود جغرافیای کشورهای منطقه برهم می ریخت.

,

وزیر کشور بیان داشت: در پاسخ به این سئوال که چرا ما با دنیا دعوا داریم باید این سئوال را مطرح کنم که چرا توافقی که خودشان امضا کرده اند را پاره می کنند، باید بگویند غلطکردیم و سرجای اول بیاید.

,

رحمانی فضلی با بیان اینکه چه کسی می گوید ستون فقرات کشور شکسته است،مگر کشور ستون فقرات اقتصادی داشت  که امروز شکسته شده باشد، افزود: ایران کشوری سراسر وابسته بود که حتی قدرت اداره چاه نفت خود را نداشت.

,

وی افزود: همه ساختارهای اقتصادی قبل از انقلاب اسلامی خراب بود و امروز ستون فقرات را یکی یکی درست می کنیم.

,

وزیر کشور گفت: اقتصاد مقاومتی مردم گرا بوده برون نگر، درون زا،دانش بنیان و عدالت محور است.

,

رحمانی فضلی گفت: قبول داریم برخی ساختارهای غلط اقتصادی،تکنولوژی ضعیف و وابستگی به نفت سال های سال اقتصاد کشور را عقب انداخته است.

,

وی افزود: سلطنت طلب ها امروز با آمریکا دست دوستی می دهند و همپایه صهیونیست  ها هستند.

,

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن تلاش داشت تا در 22 بهمن نظام اسلامی را از بین ببرد، افزود: بایید مقاومت را ارج بگذاریم،40 سال است که مبارزه می کنیم و نیاز باشد 40 سال دیگر مبارزه می کنیم.

,

رحمانی فضلی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی قدرت ایران وابسته به آمریکا و اروپا بود.

,

وی گفت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند نسخه بی بدیلی برای کشور است که باید به آن عمل کنیم.

,

وی با طرح این سئوال که کدام کشورجهان سومی با آمریکا ساخته است و امروز وضعیتش بهتر از ایران شده است،افزود: به جز استثمار و خلف وعده و چیزی از آمریکا عاید کشورهای منطقه نشده است.

,

وزیر کشور بیان داشت: ضعف داریم اما باید به استقلال خود اهمیت قائل شویم، هیچ کس ادعا نکرده است که مملکت ما گل و بلبل است.

,

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: چهل سال است مسئولان در نظام بوده اند و امروز همه چارچوب ها را می دانند و آنها کشتی ما را گرفتند ما هم این کار را انجام دادیم.

,

وی با بیان اینکه باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم، افزود: هفته دولت هفته ارائه گرازش به مردم است و باید از این فرصت برای ارج نهادن به مردم بیشتر استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه