اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

مداح باید تمام عشق مردم را به سمت اهل‌بیت(ع) سوق دهد

مداح باید تمام عشق مردم را به سمت اهل‌بیت(ع) سوق دهد
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: در بین امور نوکری اهل بیت(ع) بهترین کار، مداحی است چرا که مداح باید تمام عشق مردم را به سمت اهل بیت(ع) سوق دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با مداحان که در حسینیه دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، گفت: مداحان پیشتاز شوند روز ۲۴ ذی‌حجه به عنوان روز پربرکت اهل بیت(ع) مراسم و همایشی برنامه ریزی کنند تا به شکل روز عید غدیر در کشور جا بیفتد، پیشنهادی نسبت به 24 ذی‌الحجه برای مداحان دارم چرا که سه حادثه مهم در این روز رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: یکی جریان مباهله در سال نهم هجری، یکی نزول آیه تطهیر و نزول آیه ولایت که سه تابلوی قرآنی در مورد اهل بیت(ع) است در  روز 24 ذی‌الحجه اتفاق افتاده است.

, .,

روز ۲۴ ذی‌حجه، روز پربرکت اهل بیت(ع)

, روز , ۲۴ , ذی‌حجه، روز پربرکت اهل بیت(ع),

وی افزود: تمام تثبیت عظمت پیامبر اکرم(ص) از نظر جوامع مسلمانان در همه مذاهب اسلامی، این سه تابلوی قرآنی است که به جز وهابی‌ها، هیچ‌کس تردیدی در آن ندارد.

, .,

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: از سال آینده روز 24 ذی‌الحجه را به عنوان روز اهل‌بیت(ع) مراسمی برگزار کنید که همچون عید غدیر در دنیای اسلام بدرخشد.

, .,

وی افزود: ائمه(ع) غلام و نوکر داشتند، ما باید نوکر باشیم لذا در مسیر خدمت به اهل‌بیت(ع) نباید در پی موقعیت اجتماعی و تأمین معیشت از این طریق بود.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت:: هرچه باعث می‌شود عشق مردم به سمت اهل‌بیت بیاید انجام دهید، اما در راه متوجه کردن دل به سمت اهل‌بیت(ع) باید از هر تعبیر و شگرد صحیحی بهره‌برداری شود.

,

چشم داشتن به منافع در مسیر نوکری نادرست است

, چشم داشتن به منافع در مسیر نوکری نادرست است,

وی ضمن تأکید بر تلاش برای باقی ماندن در مقام نوکری اهل بیت(ع) افزود: چشم داشتن به منافع در مسیر نوکری نادرست است چرا که همه چیز نوکر را ارباب اداره می‌کند.

,

امام جمعه مشهد با اشاره به شرایط پذیرفته شدن در نوکری اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: میزان پذیرفته شدن نوکری بستگی به اخلاص و موفقیت در نوکری دارد.

,

وی افزود: در بین امور نوکری اهل بیت(ع) بهترین کار، مداحی است چرا که مداح باید تمام عشق مردم را به سمت اهل بیت(ع) سوق دهد.

,

گفتنی است در ابتدای مراسم چند تن از مداحان اهل‌بیت(ع) از جمله احمد واعظی، سعید قانع، مرتض پارسا و حجت‌الاسلام مبارز مدیحه سرایی کردند و در پایان شال عزای امام حسین(ع) توسط نماینده ولی فقیه در حراسان رضوی بر گردن پیرغلامان اهل‌بیت(ع) آویخته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه