اخبار داغ

شهر توریستی سیسخت در محاصره زباله

پس لرزه اعتصاب کارکنان شهرداری سیسخت و شهر پر از زباله/شورای شهر دقیقا کجای ماجرا قرار دارند؟+تصاویر

پس لرزه اعتصاب کارکنان شهرداری سیسخت  و شهر پر از زباله/شورای شهر دقیقا کجای ماجرا قرار دارند؟+تصاویر
تنها دو روز پس از تجمع مطالبه گرایانه کارکنان شهرداری سیسخت به منظور وصول مطالبات هشت ماهه خود، شهر سیسخت مرکز شهرستان دنا در محاصره زباله قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ تنها یک روز پس از تجمع مطالبه گرایانه کارکنان شهرداری سیسخت به منظور وصول مطالبات هشت ماهه خود، شهر سیسخت در محاصره زباله قرار گرفت.(خبــــــــر را اینجا بخوانید)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,  اینجا,

 

,

دو روز پیش گذشته کارکنان شهرداری سیسخت که ادعا داشتند قریب به 8ماه حقوق دریافت نکرده‌اند اقدام به مطالبه گری کردند و دست از کار کشیدند.

,

 

,

پس از این اقدام در سطح شهر سیسخت مشاهده می شود که انباشت زباله ها چهره ناپسندی از خود به جای گذاشته است که تبعات زیادی به همراه دارد.

,

 

,

زباله های جمع آوری نشده در سطح شهر بخصوص در این روزها که شهر سی سخت میزبان مسافران و گردشگران است، موجب نارضایتی شهروندان و گاها مسافران شده است.

,

 

,

شورای شهر سیسخت که به تازگی با اکثریت آرا شهردار جدید سی سخت را معرفی کرده اند در خصوص این موضوع تا کنون موضع مناسبی نگرفته اند و انتظار می رود با ورود به این قضیه هم از حقوق کارمندان شهرداری دفاع کرده و هم به وضعیت زباله های شهر سامان دهند.

,

 

,

گفتنی است فرماندار دنا در جمع کارکنان شهرداری سیسخت حضور یافته و آنان را دعوت به آرامش و بازگشت به کار کرده ولی همچنان کارکنان معتقد اند که این وعده ها دیگر برای ما نان نمی شود.

,

 

,

لازم به ذکر است فرماندار دنا در این حضور با زبان بی زبانی ادامه اعتصاب کارکنان شهرداری را به ضرر آنان خوانده و تذکر داده است که ادامه دادن به این وضعیت بی نتیجه است و حتی از لحاظ امنیتی و قانونی برای کارکنان مشکل ساز می شود!

,

 

,

تصاویری از زباله های سرگردان در سطح شهر توریستی سیسخت در زیر آمده است:

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه