اخبار داغ

پاسکاری شهرداری و راهداری برای آسفالت ورودی شهر یاسوج

پاسکاری شهرداری و راهداری برای آسفالت ورودی شهر یاسوج
نهضت آسفالت شهرداری یاسوج به منطقه تلخسرو نرسیده است و همچنان در این بخش از ورودی شهر یاسوج نارضایتی هایی در خصوص وضعیت نامناسب جاده وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ مدتی است که شهرداری یاسوج از نهضت آسفالت در شهر صحبت می کند و به واسطه آن نیز تبلیغات زیادی در سطح شهر انجام داده است، بخش هایی از مسیرهای ورودی شهر یاسوج که همواره مورد نارضایتی شهروندان بود نیز آسفالت شد، هر چند  وقتی از این جاده تازه آسفالت شده میگذرید می توان متوجه شد این آسفالت تا چه اندازه کیفیت دارد.!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

بخش هایی ازجاده های ورودی شهر یاسوج به صورت کامل آسفالت شد و بخش های دیگر نیز تنها در مکان هایی که ترک خوردگی شدید آسفالت وجود داشت کار آسفالت انجام شده است اما این نهضت آسفالت به روستای تلخسرو که در ورودی شهر یاسوج بوده،  نرسید و همچنان شهروندان در جاده این مسیر دچار مشکلاتی می شوند.

,

شهرداری در واکنش به آسفالت مسیر تلخسرو به اکبرآباد در گفت و گو با پایگاه خبری بویرخبر گفت: با توجه به اینکه حریم شهر با تابلو مشخص می شود و این منطقه در محدوده شهر نیست، بنابراین متولی آن راهداری و  دهیاری است از طرفی در روستای تلخسرو باید عوامل دهیاری یا راهداری آسفالت آن را برعهده بگیرد.

, بویرخبر,

 

,
, ,

 

,

در همین خصوص نصیری راد سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص جوابیه شهرداری در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت: در سال 1381 طی یک صورت جلسه مسیر تلخسرو تا اکبر آباد جز محدوده شهرداری و به آن مجموعه واگذار شده است، یعنی از پل سوم بشار تا پلیس راه قدیم و تا پمپ بنزین منصوری شامل این موضوع می شود و در حوزه اختیارات شهرداری است، بنابراین شهرداری عملیات آسفالت آن منطقه را برعهده دارد.

,

اکنون باید پذیرفت وقتی پاسکاری بین دو ارگان شهرداری و راهداری که باید در رفع مشکلات مردم پاسخگو بوده انجام شود، این امر اتلاف وقت و از بین رفتن فرصت خدمت گذاری به مردم را به دنبال دارد، از طرفی باید سوال کرد مردم شهر یاسوج مطالبات خود را برای پیگیری مشکلات به کدام ارگان و سازمان منعکس کنند؟، در این شرایط نوعی بلاتکلیفی در خدمات رسانی به شهروندان به وجود خواهد آمد که به نظر می رسد همچنان مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه