اخبار داغ

در سومین روز هفته دولت؛

عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای گرماب آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای گرماب آغاز شد
عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گرماب در محور تربت حیدریه به مشهد ظهر امروز با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در آئین کلنگ زنی این پروژه به حادثه نوروز 93 در محور تربت حیدریه- مشهد اشاره کرد و افزود: در این سال بارش برف حدود 17 هزار مسافر را در این نقطه گرفتار کرد که در نهایت با محضور به موقع مسوولان وقت این حادثه مدیریت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این اتفاق باعث شد تا احداث دومین پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت هلال احمر تربت حیدریه در منطقه گرماب تصویب شود و امروز با کمک اهالی روستا و خیرین نیک اندیش شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه ضروری بایشم.

,

احمدی خاطر نشان کرد: پایگاه امداد و نجات جاده ای شهدای گرماب در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و زیربنای 230 متر از محل صرفه جویی اعتبارات استانی که قرار است اعتبار اولیه ساخت آن توسط خانواده خیر نیک اندیش، محمدی به مبلغ 150 میلیون تومان پرداخت شود ساخته خواهد شد.

,

 همچنین همزمان با سومین روز از هفته دولت 14 پروژه جلگه رخ تربت حیدریه با اعتبار 87 میلیارد ریال با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی به بهره برداری رسید.

,

کتابخانه شهید سنگل آبادی روستای سربالا ، آسفالت معابر روستای نسر، افتتاح دهیاری روستای محمود آباد، کلنگ زنی مدرسه خیر سازو استثنایی ومقطع دوم متوسطه حشمت آباد، پروزه آبیاری تحت فشار درخت سنجد نیز بخشی از این پروژه ها بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه