اخبار داغ

بکارگیری افراد سابقه دار در کارخانه بازیافتی شیراز

بکارگیری افراد سابقه دار در کارخانه بازیافتی شیراز
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به به کارگیری کارگرهای ایرانی در این کارخانه افزود: در این کارخانه بازیافت حتی یک کارگر طبع خارجی کار نمی‌کند درصورتی‌که دیگر کارخانه‌های مشابه کارگران خارجی را به‌کارگیری می‌کنند و حتی به افراد دارای سو سابقه نیز کار نمی‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سلیمان مهدوی ظهر امروز در بازدید یکی از کارخانه‌های نمونه بازیافتی شیراز با اشاره به ویژگی های این مجموعه گفت: تمام کارگران این کارخانه بازیافتی افرادی بوده‌اند که اعتیاد داشته و اکنون ترک کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

 

,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های این کارخانه این است که مدیر این مجموعه از جنس خود کارگران است، اضافه کرد: کارگران این کارخانه نسبت به شرایط زمان و مکان یکی از جهادگران عرصه اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.
,
 
,
کارخانه ای که فقط افراد دارای سوء سابقه را استخدام می‎کند/ بکارگیری افراد سابقه‎دار در کارخانه بازیافتی شیراز
, کارخانه ای که فقط افراد دارای سوء سابقه را استخدام می‎کند/ بکارگیری افراد سابقه‎دار در کارخانه بازیافتی شیراز,
 
,
دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادامه فعالیت و به ‌کارگیری بیش از 110 نفر از افرادی که سابقه کیفری داشته‌اند در این کارخانه را کار بسیار ارزشمندی دانست و ابراز کرد: اهمیت دادن به این افراد مصداق معروف است.
,
 
,
وی به خدمات ارائه شده توسط کارخانه بازیافتی اشاره کرد و تصریح کرد: این کارخانه افرادی را به‌کارگیری می‌کند که دارای سو سابقه هستند و به آنان خدماتی ازجمله ازدواج آستان و بیمه می‌دهد درواقع مدیر این کارخانه کاری را انجام می‌دهد که برخی از مسئولان قادر به انجام آن نیستند.
,
 
,
 مهدوی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات چنین کارخانه هایی را برطرف کنند، ابراز کرد: این کارخانه در موضوع اقتصادی و جلوگیری از مفاسد اجتماعی به دغدغه مقام معظم رهبری عمل کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به به کارگیری کارگرهای ایرانی در این کارخانه در پایان عنوان کرد: در این کارخانه بازیافت حتی یک کارگر طبع خارجی کار نمی‌کند در صورتی‌که دیگر کارخانه‌های مشابه کارگران خارجی را به‌کارگیری می‌کنند و حتی به افراد دارای سو سابقه نیز کار نمی‌دهند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه