اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد

تکذیب انتصاب "پیرسبزی"به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

تکذیب انتصاب "پیرسبزی"به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد
اخیراً خبری مبنی بر انتصاب معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان مدیرکل جدید این نهاد در فضای مجازی سطح استان منتشر شده است که صبح زاگرس جزئیات این خبر را پیگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اخیراً خبری مبنی بر انتخاب معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان مدیرکل جدید این نهاد در فضای مجازی سطح استان منتشر شده است که صبح زاگرس کم و کیف این خبر را پیگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی پیرسبزی در واکنش به این خبر در گفتگو با صبـــح زاگـــرس گفت: این خبر را قویاً تکذیب می‌کنم و انتصاب من به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد صحت ندارد.

, صبـــح زاگـــرس,

پیرسبزی با بیان اینکه عده ای با هدف تخریب اقدام به انتشار همچین اخبار کذبی در فضای مجازی می کنند، افزود: گزینه های زیادی به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شده است ولی تاکنون گزینه نهایی انتخاب نشده و گمانه زنی در این خصوص بدون آگاهی بوده و گاها با هدف تخریب صورت می گیرد.

,

لازم به ذکر است گزینه‌های زیادی به عنوان جانشین رضا دهبانی‌پور که از سمت خود استعفا داد،  به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شدند. افرادی همچون «حمیده ماحوزی»، «محمد علی پیرسبزی»، «ایرج کاظمی‌جو»، «امیر نوروزی»، «فیروز حسنی» و ... برای پست مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح شدند که آمدن «حمیده ماحوزی» با حواشی زیادی در استان روبرو شد .

,

همانگونه که مشاهده می شود شایعات زیادی در خصوص انتصاب مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح است و باید دید که آیا حکم سرپرست فعلی این نهاد یعنی " امان الله نجفی" به حکم قطعی مدیرکلی تغییر می کند یا اینکه فرد جدیدی در این سمت منصوب خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه