اخبار داغ

وزیر نیرو:

با افزایش تولید و مصرف بهینه، کشور به مرحله تاب آوری و ایجاد ارزش افزوده رسیده است/ افتتاح 227 پروژه بزرگ در سطح ملی‏ تا پایان سال

با افزایش تولید و مصرف بهینه، کشور به مرحله تاب آوری و ایجاد ارزش افزوده رسیده است/ افتتاح 227 پروژه بزرگ در سطح ملی‏ تا پایان سال
وزیر نیرو با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا گفت: ‏227 پروژه بزرگ در سطح ملی ‏ تا پایان سال افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رضا اردکانیان امروز در حاشیه آیین بهره‎برداری از تصفیه‎خانه ابهر و خرمدره در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در 28 استان برنامه افتتاح داریم، اظهار کرد: 400 میلیارد تومان نیز اعتبار برای این طرح‎ها در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تا پایان سال 227 پروژه بزرگ در سطح ملی در استان‎ها افتتاح می‎شود، ابراز کرد: 33 هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است و در استان زنجان نیز خوشبختانه تعداد قابل توجهی طرح‎های در دست اجرا داریم.

,

وزیر نیرو با اشاره به اینکه 1219 در بخش‎های مختلف در دست اجرا بوده که پیشرفت متوسط 46 درصد را دارند و اعتبار 5800 میلیارد تومانی را به خود اختصاص داده‎اند، خاطرنشان کرد: امروز توفیقی است که یک نیروگاه 7 مگاواتی با اعتبار 48 میلیارد تومان و تصفیه‎خانه آب برای ابهر و خرمدره با اعتبار بیش از 52 میلیارد تومان افتتاح کنیم.

,

وی با بیان اینکه پروژه مهم تامین آب شرب برای شهرستان ماهشنان و بخشی از زنجان برای حدود 130 روستای منطقه کلنگ‎زنی می‎شود، گفت: این پروژه جمعیت 71 هزار نفری را پوشش می‎دهد.

,

اردکانیان با اشاره به اینکه مجموع طرح‎های مهم که تامین‎‎کننده نیازهای آب و برق کشور است، پروژه‌هایی هستند که در اقتصاد مقاومتی نقش دارند، افزود: وزارت نیرو به گزارش سازمان برنامه و بودجه در اجرای طرح‎های ستاد اقتصاد مقاومتی کارنامه موفقی دارد.

,

وی با بیان اینکه ما در مسیر اقتصاد مقاومتی باید هم به موضوع تولید بپردازیم و هم مصرف بهینه را سرلوحه کار قرار دهیم خاطرنشان کرد: از این طریق است که تاب آوری کشور ما بالا رفته و ارزش افزوده ایجادشده نیز قابل عرضه به کشورهای همسایه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه