اخبار داغ

بر اساس گزارش رویترز؛

ردپای نفت ونزوئلا در محموله‌هایی که چین از مالزی می‌خرد/ «روس‌نفت» تجارت نفت ونزوئلا را تسهیل کرد

ردپای نفت ونزوئلا در محموله‌هایی که چین از مالزی می‌خرد/ «روس‌نفت» تجارت نفت ونزوئلا را تسهیل کرد
آمارهای گمرک چین نشان داد واردات نفت چین از مالزی در ماه جولای در نزدیکی رکورد خود قرار دارد؛ این محموله‌ها یا نفت انتقال یافته ونزوئلا از کشتی‌هاست یا با نفت ونزوئلا ترکیب شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، آمارهای گمرک چین نشان داد در حالی واردات نفت چین از مالزی در ماه جولای (ماه گذشته میلادی) در نزدیکی رکود خود قرار گرفت که به گفته تاجران و رهیابی نفتکش‌ها این محموله‌ها یا نفت انتقال یافته ونزوئلا از کشتی‌هاست یا با نفت ونزوئلا ترکیب شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رویترز, واردات نفت چین از مالزی در ماه جولای (ماه گذشته میلادی) در نزدیکی رکود خود قرار گرفت که به گفته تاجران و رهیابی نفتکش‌ها این محموله‌ها یا نفت انتقال یافته ونزوئلا از کشتی‌هاست یا با نفت ونزوئلا ترکیب شده‌اند.,

آمارهای گمرک چین نشان داد واردات نفت خام از مالزی ماه گذشته میلادی به 1.35 میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از دو برابر است.

,

این رقم اندکی کمتر از رکودی است که در ماه می برابر با 1.38 میلیون تن ثبت شد و همچنین 3 برابر متوسط حجم ماهیانه در چهار ماه نخست 2019 است.

,

پکن، در مجموع در 7 ماه نخست امسال 5.64 میلیون تن نفت وارد کرده است که از 5.17 میلیون تن در مدت مشابه پارسال بیشتر است.

,

اما لی، تحلیلگر ریفینیتیو اویل ریسچرچ تخمین زده است که حدود 500 هزار تن عرضه نفت مالزی در ماه جولای از طریق انتقال کشتی به کشتی نفت خام ونزوئلا عرضه شده که شرکت «روس‌نفت» این نفت را تامین کرده است.

, اما لی، تحلیلگر ریفینیتیو اویل ریسچرچ تخمین زده است که حدود 500 هزار تن عرضه نفت مالزی در ماه جولای از طریق انتقال کشتی به کشتی نفت خام ونزوئلا عرضه شده که شرکت «روس‌نفت» این نفت را تامین کرده است., اویل, اویل, ریسچرچ, ریسچرچ,

افزایش عرضه نفت ونزوئلا از زمانی شروع شده که این شرکت روسی به عنوان تاجر اصلی نفت خام ونزوئلا ورود کرده است زیرا فروشندگان قدیمی نظیر ویتول و ترافیگورا از تجارت مستقیم با شرکت دولتی PDVSA از ترس نقض تحریم‌های ثانویه آمریکا خودداری می‌کنند.

, افزایش عرضه نفت ونزوئلا از زمانی شروع شده که این شرکت روسی به عنوان تاجر اصلی نفت خام ونزوئلا ورود کرده است زیرا فروشندگان قدیمی نظیر ویتول و ترافیگورا از تجارت مستقیم با شرکت دولتی PDVSA از ترس نقض تحریم‌های ثانویه آمریکا خودداری می‌کنند., افزایش عرضه نفت ونزوئلا از زمانی شروع شده که این شرکت روسی به عنوان تاجر اصلی نفت خام ونزوئلا ورود کرده است زیرا فروشندگان قدیمی نظیر ویتول و ترافیگورا از تجارت مستقیم با شرکت دولتی PDVSA از ترس نقض تحریم‌های ثانویه آمریکا خودداری می‌کنند., ویتول, ویتول,

بر اساس تحقیقات اویل ریفینیتیو، نفت خام ونزوئلا که بیشتر نفت سنگین مِرِی است در قطب انتقال کشتی به کشتی مالزی با نفت‌های دیگر ترکیب می‌شود یا به کشتی‌های دیگر انتقال می‌یابد و نام آن به یک نوع جدید نظیر «سیگما» و «مال بِلِند» تغییر می‌یابد.

, اویل, اویل, نفت خام ونزوئلا که بیشتر نفت سنگین مِرِی است در قطب انتقال کشتی به کشتی مالزی با نفت‌های دیگر ترکیب می‌شود یا به کشتی‌های دیگر انتقال می‌یابد و نام آن به یک نوع جدید نظیر «سیگما» و «مال بِلِند» تغییر می‌یابد.,

بیشتر این محموله‌ها در استان شاندانگ چین، قطب پالایشگاه‌های مستقل این کشور و بندر تیانجین یافت شده اند.

, شاندانگ, شاندانگ,

به گزارش فارس، وزارت بازرگانی چین روز جمعه اعلام کرد تعرفه‌های بیشتری از 5 تا 10 درصد بر 5 هزار و 78 کالاهای آمریکایی از ابتدای ماه سپتامبر اعمال خواهد کرد که شامل نفت، محصولات کشاورزی نظیر دانه سویا و هواپیماهای کوچک است.  (جزئیات بیشتر)

, (جزئیات بیشتر),

به این ترتیب واردات نفت چین از آمریکا کاهش خواهد یافت و پکن به دنبال منابع دیگری خواهد بود.

,

انتهای پیام/

, انتهای, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه