اخبار داغ

جهیزیه‌های هدیه رهبر انقلاب به زوج‌های کرمانشاهی اهدا شد؛

داشتن روحیه خدمت بهترین سرمایه است/ اقدامات اجتماعی سپاه قابل تقدیر است

داشتن روحیه خدمت بهترین سرمایه است/ اقدامات اجتماعی سپاه قابل تقدیر است
آیین اعطای ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوجهای جوان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه که در روانسر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز آیت الله مصطفی علما صبح امروز سه شنبه در آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوجهای جوان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه که در روانسر برگزار شد اظهار داشت: آنچه که سبب تحکیم خانواده ها است مودت و محبت است که به زندگی گرما می بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: روایات زیادی در خصوص هدیه دادن، افطاری دادن و ... وجود دارد و این اقدام مقام معظم رهبری در خصوص اهدای جهیزیه به زوجهای جوان نشان از نگاه رهبر و پیروی از سیره رسول خدا دارد.

,

آیت الله علما بیان داشت: سبک اسلام خدمتگذاری و کمک به مردم است و خدا را شاکریم که در کشور ایران همه مردم در غم و شادی در کنار هم هستند.

,

وی به خدمات شایسته سپاه در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: سپاه زمانی در جنگ و سازندگی مرد میدان بود و امروز هم در همه امور در میدان نقش آفرینی و خدمت رسانی می کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: داشتن روحیه خدمت سیره اسلام و بهترین سرمایه است که از زمان حضرت رسول تا به امروز به یادگار مانده است.

,

اقدامات اجتماعی سپاه قابل تقدیر است

, اقدامات اجتماعی سپاه قابل تقدیر است,

 هوشنگ بازوند در آیین توزیع جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوجهای جوان اورامانات  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امام علی (ع) می فرماید حکومت و دولت باید در خدمت مردم باشند و مردم نیز باید حکومت را حمایت و همراهی کنند.

,

استاندار کرمانشاه افزود: این مساله که امروز در قالب مردم سالاری و دموکراسی مطرح می شود اسلام ۱۴۰۰ سال پیش بر آن تاکید داشتند.

,

این مسئول بیان داشت: خدمتگذاری به مردم تاکید دین مبین اسلام است و امیدواریم این رویه پسندیده همچنان ادامه داشته باشد تا کشور به سرانجام برسد.

,

بازوند عنوان کرد: اقدام مشترک سپاه و بهزیستی استان در تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اقدامی قابل تقدیر است.

,

وی با ابراز خرسندی از اقدامات اجتماعی که سپاه استان آغاز کرده است گفت: در قضیه زلزله هم شاهد مشارکت بهزیستی و سپاه در امر بازسازی مسکن مددجویان بودیم که توانستند به توفیقات خوبی در این راستا دست پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه