اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

۱۵۷ طرح شرکت توزیع نیروی برق قزوین افتتاح می‌شود

۱۵۷ طرح شرکت توزیع نیروی برق قزوین افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۵۷ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با ۲۸ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بهادیوند چگینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند تا در هفته دولت خدمات خود را گسترش داده و کام مردم را با طرح‌های مختلف شیرین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

چگینی تصریح کرد: با تلاش مضاعف کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و به منظور خدمات رسانی بیشتر به مردم شریف استان در سال رونق تولید، ۱۵۷ طرح شرکت توزیع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۱ میلیارد و ۲۸۴میلیون ریال درشهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، تاکستان، بوئین زهرا، آوج و شهر محمدیه و ۵ پروژه نیروگاهی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب توسعه و احداث،  نیرورسانی، اصلاح و بهینه سازی، برق رسانی روستایی، تامین روشنایی معابر و رفع ضعف ولتاژ است.

,

بهادیوند چگینی در پایان گفت: از پروژه‌های یاد شده تعداد ۵۶ پروژه در شهرستان قزوین، ۱۸ طرح در تاکستان، تعداد ۱۱ طرح در شهرستان آبیک، آوج ۱۵ طرح، شهرستان البرز ۱۴ طرح، در بوئین زهرا ۲۳ پروژه در محمدیه ۲۰ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه