اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان خبر داد

اهدای یک قطعه زمین به سپاه سلمان/ هنرستان سپاه در غدیرشهر زاهدان تأسیس می‌شود

اهدای یک قطعه زمین به سپاه سلمان/ هنرستان سپاه در غدیرشهر زاهدان تأسیس می‌شود
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان از واگذاری یک قطعه زمین به سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با هدف تاسیس هنرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن معزی در گفتگو با عصرهامون گفت: منطقه غدیرشهر جزو بافت جدید زاهدان محسوب می شود و از لحاظ دارا بودن اماکن آموزشی با مشکل مواجه است که دانش آموزان منطقه به منظور ادامه تحصیل ناچارند چندین کیلومتر راه را طی کنند تا به نزدیک ترین مدرسه برسند.
 
وی خاطرنشان کرد: از این رو و با هدف افزایش مهارت آموزشی، کارآفرینی و رونق رشته های مهارتی و کاربردی همچون الکترونیک، مکانیک و... یک قطعه زمین به منظور ایجاد یک هنرستان در اختیار سپاه سلمان سیستان وبلوچستان قرار داده می شود.
 
وی تاکید کرد: هدف از تاسیس هنرستان سپاه آشنا کردن نوجوانان و دانش آموزان منطقه با آموزش های مهارتی و کاربردی جامعه و هدایت علاقمندان جهت تحصیل در دانشگاه های فنی و برجسته کشور و دانشگاه عالی امام حسین(ع) است.
 
به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان، هیچ محدودیتی برای واگذاری زمین برای ساخت هنرستان سپاه وجود ندارد و حدود 5هزار متر از اراضی منطقه آماده واگذاری است که طبق رایزنی های اولیه، قرار است کار ساخت و تجهیز این هنرستان نیز با کمک خیران و حمایت سپاه سلمان سیستان وبلوچستان به زودی آغاز شود.
 
معزی در پایان افزود: سایر دستگاه ها نیز در صورت تمایل و اعلام نیاز برای راه اندازی رشته های فنی و مهارتی می توانند درخواست خود جهت واگذاری زمین در غدیرشهر را ارائه دهند و آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان هم آمادگی کامل در این خصوص، ساخت مشارکتی هنرستان و تامین مربیان را نیز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه