اخبار داغ

بخشدار ششطراز خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری ۱۶ طرح عمرانی گردشگری در خلیل آباد

افتتاح و بهره برداری ۱۶ طرح عمرانی گردشگری در خلیل آباد
بخشدار ششطراز از بهره برداری از 16 طرح عمرانی، دامداری، گردشگری و حمایتی با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل آسفالت روستاهای جابوز و ارغا، گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای کندر، مخابرات، روشنایی معابر شهر کندر، میدان عمیدالملک کندری و... بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا رمضانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه های هفته دولت در بخشش ششطراز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: امروز به همت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران 16 پروژه در بخش ششطراز به بهره برداری رسید و مردم این بخش از آن استفاده خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این پروژه ها در بخش های جهاد کشاورزی، مخابرات، برق، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی است، خاطرنشان کرد: در مجموع اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان برای بهره برداری این پروژه ها هزینه شده است.

,

بخشدار ششطراز همچنین در ادامه تصریح کرد: پروژه آسفالت روستای جابوز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان، آسفالت روستای ارغا با اعتباری بالغ بر 875 میلیون تومان، گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای کندر با اعتباری بالغ بر 680 میلیون تومان، پروژه مخابرات با 634 میلیون تومان اعتبار، پروژه روشنایی برخی از معابر کندر با 725 میلیون تومان، میدان عمیدالملک کندری با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و خانه مسکن مددجویی بهزیستی از پروژه هایی است که به بهره برداری رسید.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم روستای ارغا و جابوز بیش از 400 میلیون تومان در اجرای پروژه ها با بازگشایی معابر، مشارکت داشته اند، اذعان کرد: در پروژه هایی نظیر اقامتگاه بوم گردی و دامداری روستای تکمار 250 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه