اخبار داغ

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان:

افزایش ۴۰ درصدی قیمت پیراهن مشکی/ قیمت پیراهن باکیفیت ۸۰ هزار تومان

افزایش ۴۰ درصدی قیمت پیراهن مشکی/ قیمت پیراهن باکیفیت ۸۰ هزار تومان
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: قیمت پیراهن مشکی نسبت به اوایل سال گذشته با توجه به قیمت پارچه و هزینه دوخت حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین آقا کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: تولید پیراهن به دلیل در دسترس بودن مواد اولیه به اندازه کافی در حال انجام است و بازار به صورت کامل تامین است و کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان افزود: امسال به دلیل رقابتی که بین تولیدکنندگان و کسبه وجود دارد پیراهن با پایین‌ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
,
 
,
وی گفت: اگر مصرف کننده‌ای با قیمت غیرمتعارف مواجه شد می‌تواند به اتحادیه مراجعه کند تا برخورد لازم با متخلفان صورت بگیرد.
,
 
,
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با اشاره به کاهش قیمت ارز و تاثیر آن بر قیمت‌ها خاطرنشان کرد: پارچه و نخ و دکمه هنوز با قیمت جدید ارز وارد بازار نشده تا قیمت ارزان شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه قیمت‌ پیراهن مشکی نسبت به اوایل سال گذشته با توجه به قیمت پارچه و هزینه دوخت حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: قیمت پیراهن بر اساس نوع پارچه و دوخت آن متفاوت است اما، یک پیراهن با پارچه ایرانی و دوخت باکیفیت در واحد‌های صنفی باید با قیمت ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان به فروش برسد.
,
 
,
آقا کوچکی درباره تولید تصریح کرد: بانک‌ها و دولت حمایتی از تولید نمی‌کنند این موضوع موجب شده فقط افرادی که توانایی مالی بالایی دارند اقدام به تولید کنند و مابقی افراد وارد این حوزه نشوند.
,
 
,
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان درباره قاچاق اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل به صرفه نبودن، قاچاق کم شده و با توجه به ممنوعیت واردات زمینه برای تولید با کیفیت فراهم شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه