اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

همکاری عجیب وزارت کار و یک فدراسیون ورزشی/ آموزش لاکچری گلف برای کارگران+ تصاویر

همکاری عجیب وزارت کار و یک فدراسیون ورزشی/ آموزش لاکچری گلف برای کارگران+ تصاویر
در حالی که کارگران در شرایط زندگی نامناسبی در کشور به سر می برند، وزارت کار با فدراسیون گلف، جلسه ای برای برگزاری دوره های آموزشی گلف برای کارگران برگزار کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش اخباری در خروجی سایت فدراسیون گلف منتشر شد که طی آن حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف با  محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگویی صمیمانه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف هدف خود از این دیدار را تلاش برای رسیدن به توافقی به منظور برگزاری دوره های آموزشی گلف و رشته های زیرمجموعه فدراسیون برای استفاده کارگران ورزشکار عنوان کرده است.

,

, ,

در شرایطی که کارگران در دوسال گذشته حتی به اندازه تأمین نیازهای اولیه خود نتوانسته اند درآمد داشته باشند ضرورت آموزش گلف به کارگران و تلاش وزارت کار و فدراسیون گلف در این راستا شائبه دار است.

,

اگرچه گفته می شود رئیس فدراسیون گلف یکی از وابستگان یکی از نمایندگان مجلس بوده و این دیدار به واسطه این نماینده مجلس هماهنگ شده است اما باز هم نمی توان توجیهی برای این اقدام وزارت کار در نظر داشت.

,

 

,

, ,

 

,

ورزش گلف دارای زمینی به مساحت حدود سی یا چهل هزار متر مربع بوده که برای انجام بازی گلف کفش ویژه میخداری نیاز است تا به هنگام ضربه زدن پای بازیکن نچرخد. قیمت یک کفش معمولی گلف در بازار بالغ بر 2 میلیون تومان یعنی معادل یک ماه حقوق یک کارگر است!

,

Image result for ‫کفش گلف‬‎

, Image result for ‫کفش گلف‬‎,

از طرف دیگر تهیه این زمین به مساحت چند ده هزار متر مربع تنها برای یک سرگرمی برای کارگران در شرایطی که غالب این قشر جزء مستأجران جامعه هستند و در خانه های نامناسب و کوچک زندگی می کنند.

,

تجهیزات گلف به لباس و زمین ختم نمی شود لباس گلف هم برای راحتی حرکت بدن و از جنس مخصوص درست شده‌است. برای گلف‌بازی ساک ویژه‌ای نیاز است تا چهارده چوب گلف را در خود جای دهد.

,

چوب گلف هم از ملزومات این ورزش بوده هاست و به طور کلی ورزش گلف همیشه یک ورزش لاکچری محسوب می شود که حداقل هزینه اولیه برای تهیه ملزومات گلف بالغ بر 15 میلیون تومان است.

,

به عبارت دیگر یک کارگر باید حقوق 8ماه خود را پس انداز کرده تا تنها ملزومات گلف را خریداری کند و مشخص نیست چرا وزارت کار با فدراسیون گلف قرارداد همکاری و خدمات دهی به کارگران را به امضا رسانده است.

,

البته مشخص نیست دقیقا مفاد این همکاری چه بوده و در حاشیه این همکاری چه توافق های دیگری نیز شده است!

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه