اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دانشگاه باید علم را به ابدیت پیوند بدهند

دانشگاه باید علم را به ابدیت پیوند بدهند
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه باید علم را به ابدیت پیوند بدهند تا در زمره نجات‌یافتگان قرار بگیرند و دانشجویانی تربیت شود که روند به سوی توسعه و آینده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی و چهل سالگی دانشگاه شهرکردگفت:این دانشگاه ظرفیت‌های خوب و زیادی را در چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروزه علم هست اما امنیت نیست، بیان کرد: باوجود تمام پیشرفتی که در علم مشاهده می‌شود، تفاوت چندانی در جهالت امروز با روز اول خلقت نیست.

وی با اشاره به سوره فصلت، ادامه داد: انسان‌ها را به دو دسته تقسیم می‌شوند، یا در مسیر خلقت و فطرت حرکت می‌کند که در این صورت جهت‌گیری درست زندگی را انتخاب کردند و نجات می‌یابد و یا منحرف از هدف خلقت و فطرت حرکت می‌کنند که در این صورت هلاک‌ می‌شوند.

نکونام توضیح داد: در ادامه این آیات خداوند خطاب به هلاک‌شدگان و منحرفان از هدف خلقت می‌گوید علم شما اندک است و آخرت و ابدیت را ندیدید.

نماینده ولی‌فقیه در  چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: علم به تنهایی نجات‌بخش بشر نیست و دانشگاه باید علم را به ابدیت پیوند بدهند تا در زمره نجات‌یافتگان قرار بگیرند و دانشجویانی تربیت شود که روند به سوی توسعه و آینده هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه