اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد

برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران آبان ماه در کرمان

برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران آبان ماه در کرمان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه امسال در شهر کرمان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران اظهار داشت: موسیقی برخاسته از فرهنگ اصیل ایرانی و دینی ما است و این جشنواره از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه امسال در شهر کرمان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان موسیقی بومی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری و اصالت‌های فرهنگی- موسیقایی هرمنطقه است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: در سومین جلسه شورای سیاست‌گذاریِ دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، از سایت جشنواره به دو زبان فارسی و انگلیسی به نشانی www.ifmf.ir رونمایی شد.

, www.ifmf.ir,

علیزاده ادامه داد: این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری و نهادهای استانی، آبان ماه امسال در سه بخش اصلی، جنبی و بخش ویژه برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ۱۶ مهر‌ماه است و اسامی پذیرفته‌شدگان بخش فراخوان از طریق پایگاه‌های رسمی جشنواره اعلام می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه