اخبار داغ

در اولین یادواره شهدای وزارت نیرو مطرح شد:

حاکمیت مطلق متعلق به انقلاب اسلامی است/ شهدا مظهر عزت و سرافرازی هستند

حاکمیت مطلق متعلق به انقلاب اسلامی است/ شهدا مظهر عزت و سرافرازی هستند
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: حاکمیت مطلق در دنیا از آن انقلاب و ارزش های اسلامی و دینی است که امروز نظام اسلامی ما پرچم دار آن می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ظهر امروز اولین یادواره شهدای وزارت نیرو با همکاری سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در سالن سینما هلال زاهدان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ادارات و خانواده شهدا برگزار شد.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان در این یادواره بیان کرد: امروز به برکت مجاهدت رزمندگان و مدافعین نظام الهی و نورانی، رزمندگان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا و جانبازان و همه انسان های آزاده ای که از جای جای انقلاب رفتند تا این نظام پابرجا و فرهنگ امام راحل و انقلاب و این نظام اسلامی و ارزش های اسلامی پایدار بماند ما در دنیا سربلند و پیروز هستیم.

وی ضمن تبریک ایام به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و روز قشر بسیج کارمندان گفت: امروز وظیفه داریم در مقابل همه حوادثی که نظام اسلامی را دچار چالش می کند بمانیم و استقامت کنیم.

شهدا مظهر ایثار و مجاهدت و سرافرازی ملت و کشور هستند
فرمانده سپاه سلمان استان در ادامه به بیان مهمترین شاخصه های امام راحل اشاره کرد و افزود: اولین شاخصه امام راحل این بود که به تبیین جایگاه ولایت فقیه پرداختند ایشان با مبارزه و جهادی که کرد توانست جایگاه رفیع این مقام را در جامعه اسلامی حکم فرما و به همه دنیا ثابت کرد آن چیزی که برای همیشه در دنیا ماندگار است جایگاه ولایت فقیه می باشد.

وی دومین مشخصه امام را که از آغازین روز کار خود در سال ۴۲ بود همگامی و همراهی مردم در صحنه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: مردم همیشه در کنار امام و رهبر انقلاب بوده و هستند، جا دارد درود بر امام و تفکر و ژرف نگری ایشان برای تداوم و صیانت از این انقلاب اسلامی داشته باشیم، چرا که اوج حضور مردم در دفاع مقدس بود دفاعی که هیمنه استکبار و معادلات دشمنان را بر هم زد و با رشادت رزمندگان اسلام باعث شد تا فرهنگ عاشورایی و فرهنگ امام زنده نگاه داشته شود.

گشتاسبی سومین شاخصه را شهدا عنوان و تصریح کرد: شهدا انقلاب را در همه فراز و نشیب‌ها حفظ کردند، کسی نمی‌تواند با شهدا معامله کنند چرا که شهدا مظهر ایثار و مجاهدت و سرافرازی ملت و کشور هستند؛ امروز اگر مسئولین در نظام خدمت می کنند با این افکار و تفکر که یاد شهدا زنده بماند مسئولیت گرفتند. 

دنیای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی خار و ذلیل است
وی ادامه داد: خدمت بی منت و خالصانه به مردم، بینش و فرهنگ امام راحل، بینش و فرهنگ مردم، خون شهدا و رشادت مردم است که این نظام را ۴۰ سال در برابر  همه توطئه دشمنان بیمه کرده است. دلیل عصبانیت آمریکا در طول چهل سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی این است که شاخصه های نظام و انقلاب اسلامی را از ما بگیرند اگر این دو از ما گرفته شود دفاع و انقلاب و شاخصه ای نخواهیم داشت آمریکایی ها به دنبال این هستند و در این راستا تلاش کردند مسیر انقلاب را منحرف کنند در این زمینه بودجه های بسیاری هزینه کردند نفوذ و پشتیبانی کردند تا انقلاب را از پای درآرند اما آن کس که شکست خورد، خار و ذلیل  و شرمنده شد و هیمنه آن شکست آمریکایی ها و همراهانشان بودند.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: امروز اگر آمریکایی ها در سوریه، یمن و افغانستان و ... توطئه می کنند برای این است که مسیر خود را برای رسیدن به این انقلاب هموار کنند، مردم جلوتر از مسئولین هستند و هر جا احساس کردند قدرت نظامی می خواهد تحلیل و تضعیف شود پای کار بودند یک روز پشت سر امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب ما هیچ عقب گردی نخواهیم داشت و همیشه با توکل بر خدا و با قدرت این مسیر را با ولایت مداری ادامه خواهیم داد.

گشتاسبی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی خار و ذلیل است، افزود: شرط موفقیت ما اطاعت محض از ولی فقیه، همراهی و هوشیاری ملت، خدمت مسئولین به مردم، در تنگنا قرار نگرفتن مردم و در کنار هم بودن ملت است، آن کس که در دنیا حاکم و تثبیت و بر قدرت الهی و اسلامی خود پایبند خواهد بود نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرزندان خود را آقازاده واقعی و انقلابی به بار بیاوریم
اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان و نماینده وزارت نیرو در استان در ادامه این مراسم بیان کرد: اگر امروز در دنیا پیشرفت و قد علم کرده ایم به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگانی است که از جان خود برای آبیاری درخت تنومند انقلاب مایه گذاشتند.
 
وی یکی از وظایف اصلی مردم به ویژه مدیران را تربیت فرزندان صالح، سالم با فرهنگ ایثار و شهادت و انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز باید در مقابل هدف دشمن که تهاجم اقتصادی است با اقتصاد مقاومتی که همواره رهبر انقلاب آن را مورد تاکید قرار داده اند مسائل را پیش برد، باید بدون پول کاری کرد که همه با اتحاد و به صورت جهادی وارد عمل شوند چرا که امروز جنگ ما اقتصادی و فرهنگی است، باید دست در دست هم دهیم تا از این برهه با سربلندی بیرون بیاییم.

نماینده وزارت نیرو در استان خاطر نشان کرد: همه ملت ایران باید احساس مسئولیت داشته باشند، با وجود رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان؛ ملت علی زمان خود را رها نخواهند کرد و از این سختی ها با پیروی از رهنمودهای ایشان به خوبی گذر خواهیم کرد چرا که هجمه‌های دشمنان فرصتی برای ما است تا از آن به نحو احسن استفاده کنیم.


در پایان این مراسم نیز از تعدادی از مدیران بسیجی ادارات و سازمان ها، فرماندهان پایگاه ها و خانواده شهدا با اهدای لوح و تندیسی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, شهدا مظهر ایثار و مجاهدت و سرافرازی ملت و کشور هستند,
,
,
, و,
,
,
,
, دنیای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی خار و ذلیل است,
,
,
,
,
,
,
, فرزندان خود را آقازاده واقعی و انقلابی به بار بیاوریم,
, و,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه