اخبار داغ

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین:

فرهنگ، زیربنای توسعه همه جانبه اجتماعی است

فرهنگ، زیربنای توسعه همه جانبه اجتماعی است
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین فراهم شدن زیرساخت های فرهنگی را عاملی برای توسعه همه جانبه اجتماعی و افزایش گردشگر در سرعین عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سعید دست افشان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه و دغدغه مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ تاثیر گذاری و اهمیت این موضوع در ارتباطات اجتماعی را نشان می دهد گفت: وقتی رهبرمعظم انقلاب می فرمایند: بنده اصرار دارم که در محافل تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی یک مقوله مورد توجه قرار بگیرد و آن مقوله فرهنگ است، این دلیلی روشن بر اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه است و باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین امر قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما،,  , سبلان‌ما, ،,
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین افزود: فرهنگ زیربنای توسعه همه جانبه اجتماعی است و آماده سازی زیرساخت ها و فضاهای مناسب فرهنگی نیز عاملی مهم برای توسعه رویدادهای ارزشمند فرهنگی یک جامعه محسوب می شود.
,
 
,
دست افشان با بیان اینکه سال ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین به ناچار در یک فضای محدود در حال خدمت رسانی بود و این به دور از شان و جایگاه اجتماعی این سازمان به شمار می رفت، گفت: در حال حاضر به لطف خدا و با همراهی و همت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت اداری و مالی فرهنگ و ارشاد و فرمانداری سرعین ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تغییر مکان داد که در ساختمان جدید فضای مناسبی به منظور انجام  فعالیت های فرهنگی و هنری در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.
,
 
,
این مسئول اضافه کرد: اهالی فرهنگ و هنر شهرستان چشم انتظار همت مضاعف و توجه ویژه اعضای شورای شهر و شهردار شهرستان سرعین در امر اختصاص زمین مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان هستند تا بیش از پیش شاهد ایجاد زیرساخت های مطلوب برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و در نتیجه تقویت کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی شهرستان باشیم.
,
 
,
وی افزود: با آماده کردن زیرساخت های فرهنگی می توان به تقویت توریست فرهنگی و افزایش گردشگران در قالب برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در ماههای مختلف سال در سطح شهرستان سرعین امیدوار بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه