اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار مازندران:

هنوز از ظرفیت‌های دریای خزر استفاده نشده است/ صدور مجوز بوم‌گردی در کوتاه‌ترین زمان

هنوز از ظرفیت‌های دریای خزر استفاده نشده است/ صدور مجوز بوم‌گردی در کوتاه‌ترین زمان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: هنوز از مزیت‌هایی چون گردشگری دریایی و اسکله دریایی بهره‌برداری نکرده ایم که امیدواریم با آزادسازی سواحل به نقطه خوبی برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رازجویان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه در هفته دولت 886 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه ها اعتباری بالغ بر850 میلیارد تومان بوده است و 86 پروژه کلنگ زنی خواهد شد که 300 میلیارد تخمین زده شده است.

وی با بیان اینکه جمعا 1150 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت بهره‌برداری و کنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: بیشتر این پروژه ها از جهادکشاورزی با 108 پروژه و شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن و شهرسازی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: آمل با 114 پروژه با بیشترین افتتاحیه و بابل، ساری، تنکابل با 83، 81 و 74 پروژه به ترتیب بیشترین افتتاحیه پروژه‌های در هفته دولت هستند.

وی مازندران را از ظرفیت خوبی در گردشگری دانست و بیان کرد: فرهنگ غنی و آب و هوای مناسب می تواند گردشگران زیادی را جذب کند که براساس دستور استاندار مجوز بوم گردی در کوتاه ترین زمان ممکن صادر و تسهیلات با بهره کم داده می شود تا راهی برای افزایش صنعت گردشگری و استفاده از این ظرفیت بالقوه باشد.

رازجویان با بیان اینکه از ظرفیت دریای خزر استفاده نشده است، تصریح کرد: جز ذخایر پروتینی استفاده ای از دریای خزر نشده است و از مزیت‌های چون گردشگری دریایی، اسکله دریایی  بهره برداری نکرده ایم که امیدواریم با درنظر گرفتن این پتانسل و آزاد سازی سواحل به نقطه خوبی برسیم.

وی به آزادسازی 85 درصد سواحل دریای خزر اشاره کرد و افزود: 30 کیلومتر مربوط به دستگاههای دولتی و مابقی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه