اخبار داغ

معاون رئیس جمهور:

زیرساخت های اربعین در استان ایلام توسعه می یابد

زیرساخت های اربعین در استان ایلام توسعه می یابد
معاون رئیس جمهور گفت: مردم ایلام، افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی را داشته و امروز در کشور و جهان به‌عنوان خادم زائران حسینی نامشان می‌درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "حسینعلی امیری"، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در نشست مشترک قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده و ستاد اربعین این استان در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری، اظهار کرد: وقوع سیل در فروردین‌ماه سال جاری که چندین استان‌ کشور را درگیر کرد به‌خوبی مدیریت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بابیان اینکه تشدید وفاق، همدلی، اتحاد و همراهی مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فارغ از جناح‌بندی و گرایش‌های سیاسی در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان از برکات سیل بود، افزود: در سیل ابتدای سال جاری، همه ایران، مسئولان اجرایی و نظامی، نهادها و عامه مردم یکپارچه و ید واحده شدند و برای خدمات‌رسانی و کمک به مناطق سیل‌زده از هم پیشی گرفتند.

,

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بابیان اینکه سیل فروردین‌ماه در حقیقت نمایش اتحاد ابران اسلامی در مواقع حساس بود، یادآور شد: سیل باوجود خسارت‌ها و خرابی‌هایی که داشت اما برکات و مزایای زیادی را نیز برای کشور به ارمغان آورد.

,

امیری با اشاره به اینکه یکی دیگر از دیگر مزایای سیل پایان چند دهه خشک‌سالی و سیراب شدن دشت‌ها و رودخانه‌های خشک‌شده کشور بود، افزود: آنچه در بررسی‌های انجام‌شده در سیل اخیر ایلام احرازشده است، مدیریت مناسب و هماهنگ و ید واحد مجموعه استان ایلام در ماجرای سیل اخیر بوده است.

,

وی با تأکید بر اینکه دولت با تمام وجود برای پرداخت خسارت سیل‌زدگان عزم خود را جذب کرده است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مجموعه دولت و مردم منجر به خلق حماسه همدلی برای غلبه بر خسارات سیل در استان‌های درگیر با این حادثه شد.

,

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه اربعین فرصتی برای تکمیل زیرساخت‌های استان ایلام است، یادآور شد: اربعین فرصتی ارزنده و اعتباری زائدالوصف به استان ایلام به‌عنوان دروازه ورود زائران به عتبات عالیات و خادمان سیدالشهدا (ع) بخشیده است.

,

وی با اشاره به میزبانی بسیار خوب مردم ایلام طی سال‌های گذشته از زوار اربعین حسینی، تصریح کرد: مردم ایلام، افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی را داشته و امروز در کشور و جهان به‌عنوان خادم زائران حسینی نامشان می‌درخشد.

,

امیری با اشاره به اینکه اربعین یک لطف بزرگ از جانب پروردگار برای مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است تا بزرگ‌ترین اجتماع خودجوش دینی دنیا را شکل دهند، گفت: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی در ایلام این استان را به‌عنوان مهم‌ترین استان کشور در مسیر عتبات عالیات تبدیل کرده است.

,

وی بابیان اینکه به برکت قدوم زائران اربعین حسینی، استان ایلام درروند توسعه و رشد زیرساختی قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: دولت تلاش دارد با تکمیل زیرساخت‌ها، مسیر اربعین را مهیای ورود زائران کند و در این راستا با اختصاص اعتبارات لازم در تکمیل زیرساخت‌ها توانسته ‌به این نگاه استراتژیک خود جامعه عمل بپوشاند.

,

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان ایلام  نیز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی استان افتتاح شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه