اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

حمله اسرائیل به عراق و لبنان دادن تنفس مصنوعی به تکفیری هاست/ رژیم صهیونیستی آن روی سکه جریانات تروریستی است

حمله اسرائیل به عراق و لبنان دادن تنفس مصنوعی به تکفیری هاست/ رژیم صهیونیستی آن روی سکه جریانات تروریستی است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بخش هایی از عراق و لبنان به جهت دادن تنفس مصنوعی به تکفیری ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بخش هایی از عراق و لبنان گفت: این اقدام نشان از استیصال جریان جبهه النصره، گروه های تکفیری، سلفی و تروریست دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: جریانات تروریستی و تکفیری ضرب شستی را در مناطق مختلف سوریه و عراق خورده اند و همچنین جبهه مقاومت آتش های سنگینی را در آخرین پایگاه تکفیری ها در ابلق سوریه بر تروریست ها وارد کرده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آن روی سکه جریان تکفیری و تروریستی است، ابراز کرد: اسرائیل تلاش می کند تا پایگاه ابلق سوریه حفظ شود تا بتواند اقدامات تروریستی آینده خود را در منطقه انجام دهد.

,

آصفری با اشاره به اینکه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به عراق نشان از پیروزی های مقتدر جبهه مقاومت در مناطق مختلف دارد، عنوان کرد: جریان تکفیری نفس های آخر خود را می کشد.

,

وی عنوان کرد: جریان تکفیری تهدیدهایی برای رژیم صهیونیستی داشته است و در پشت پرده اگر آنان به داد گروه های تکفیری و تروریستی نرسند ناچار هستند اسلحه های خود را بر زمین بگذارند و فرار کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بخش هایی از عراق و لبنان به جهت دادن تنفس مصنوعی به تکفیری ها است چرا که با سقوط پایگاه ابلق سوریه، تروریست ها در منطقه جایگاهی ندارند و این رفتار اسرائیل برای این است که بتوانند با ایجاد یک جریان ژورنالیستی و تبلیغاتی در عراق توجه اذهان عمومی را از غزه و فلسطین به سمتی دیگر جلب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه