اخبار داغ

سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد :

کسب ۱۱ مقام کشوری توسط دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره خوارزمی/ سهم ۵۰ درصدی مدارس دولتی از مقام ها

کسب ۱۱ مقام کشوری توسط دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره خوارزمی/ سهم ۵۰ درصدی مدارس دولتی از مقام ها
سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه 50 درصد از مقام آوران جشنواره در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند، گفت: 11 دانش آموز از خراسان شمالی در این دوره شرکت داشتند که تمامی آنها موفق به کسب مقام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصمت بدخشان، سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف ارتقا دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش، شیوه کشف ، حل و خلق مسائل برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصمت بدخشان، سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف ارتقا دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش، شیوه کشف ، حل و خلق مسائل برگزار می شود, .,

وی همچنین فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان و ایجاد زمینه مناسب برای اجرای مطلوب برنامه های درسی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

, .,

بدخشان با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی زمینه ساز انتخاب آگاهانه دانش آموز در بحث انتخاب رشته های تحصیلی و شغل است، ادامه داد: این جشنواره به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

, .,

وی اضافه کرد: دانش آموزان با شرکت در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، فعالیت های آزمایشگاهی، پژوهش، دست سازها و بازراچه کسب و کار دانش آموزی با هم به رقابت پرداختند.

, .,

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستان، استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: در مرحله آموزشگاهی 55 هزار و 352 دانش آموز، در مرحله شهرستانی سه هزار و 540 دانش آموز، در مرحله استانی 384 دانش آموز و در مرحله کشوری 11 دانش آموز از استان خراسان شمالی حضور داشتند.

, .,

سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مرحله کشوری این جشنواره با حضور 352 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد ، بیان داشت: پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از 30 مرداد  لغایت دوم شهریور ماه سال جاری به میزبانی اصفهان و در محل دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.

, .,

بدخشان با بیان اینکه 11 دانش آموز دختر و پسر در مرحله کشوری این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی از خراسان شمالی اعزام شده بودند، گفت: تمامی دانش آموزان موفق به کسب مقام شدند.

, .,

وی خاطر نشان کرد: الهه سادات قاضی مطلق و سیده عسل کشمیری فر از مدرسه نمونه حافظیه در بخش بازارچه کسب و کار دانش آموزی رتبه اول، بهناز زیبایی از مدرسه معارف اسلامی صدرا در رشته زبان و ادبیات فارسی رتبه دوم را کسب کردند.

, .,

بدخشان ادامه داد: همچنین صدرا رضایی و سعید فروتن از مدرسه شهید بهشتی در بخش پژوهش، الهه غفاری مقدم و نشاط نصیری از مدرسه 13 آبان در بخش فعالیت های آزمایشگاهی، ثمین ریحانی و فاطمه غلامی از فرزانگان در بخش زبان انگلیسی و آرش یزدانی و علیرضا بیناباجی از مدرسه امیرکبیر در بخش دست سازه جایگاه سوم این دوره را از آن خود کردند.

, .,

سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: لازم به ذکر است که براساس نتایج کسب شده 50 درصد از دانش آموزان خراسان شمالی مقام آور در جشنواره نوجوان خوارزمی کشوری در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند.

, .,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه