اخبار داغ

سردار حزنی خبر داد

اهدای بیش از ۸۷ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان در کشور

اهدای بیش از ۸۷ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان در کشور
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از اهدای بیش از ۸۷ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان در سراسر کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار ضیاء الدین حزنی صبح امروز پنج شنبه در آیین توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان استان کرمانشاه که با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: ازدواج مقدس ترین قرارداد بین انسانها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران یکی از اولویت‌های سپاه در سطح کشور را ترویج ازدواج آسان با استفاده از تامین جهیزیه زوج‌های جوان عنوان کرد و افزود: بر اساس فرمان رهبر با همکاری ارگانهای دیگر از جمله بهزیستی و کمیته امداد بحث توزیع جهیزیه را در سراسر کشور فعال کردیم.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: در همین راستا تا امروز در سطح استان کرمانشاه ۱۲۰۰ سری جهیزیه در سطح استان توسط سپاه توزیع شده است.

,

سردار حزنی گفت: همچنین در کل کشور تا کنون ۸۷ هزار و ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان توانستیم تهیه کنیم که برای هر سری جهیزیه بالغ بر ۶ میلیون تومان هزینه شده است.

,

وی ادامه داد: تهیه این میزان اجناس در مدت کوتاه طاقت فرسا است و اینجا جا دارد از همه دست اندرکاران جهت این کار خداپسندانه تقدیر و تشکر کنیم.

,

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران هدف از تامین جهیزیه برای زوج های جوان را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای ترویج و تسریع ازدواج آسان اعلام کرد و بیان داشت: تمام اقلامی که برای زوج ها تهیه شده از کارخانجات ایرانی بوده است که با این کار کارخانه‌هایی که تعطیل بودند پس از اجرای این طرح دوباره راه‌اندازی شدند.

,

این مسئول تبلیغ کالای ایرانی، اشتغال کارگران ایرانی، گردش سرمایه مالی در ایران، ترویج ازدواج آسان، تشکیل خانواده و ترغیب به فرزند آوری را از دیگر اهداف این اقدام خداپسندانه عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه