اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قزوین خبر داد

ساخت و مرمت ۶۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده

ساخت و مرمت ۶۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده
مسئول بسیج سازندگی شهرستان قزوین گفت: ۱۰ واحد پروژه ساخت و بیش از۵۰ واحد هم پروژه ترمیم بر عهده سپاه شهرستان قزوین است که تا کنون ۵۰واحد از پروژه ترمیم به طور کامل انجام شده و در حوزه ساخت هم سه واحد به اتمام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شیخی پور در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به وقوع سیل در فروردین ماه امسال که در مناطق مختلف کشور اتفاق افتاد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی سپاه شهرستان قزوین از ابتدای حادثه سیل به یاری هموطنان شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

, ,

وی افزود: گروه‌‌های جهادی شهرستان قزوین به کمک رسانی ویژه‌ در شرایط بحران پرداختند و مقام معظم رهبری پیامی صادر کردند که نباید مناطق سیل زده فراموش شود.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قزوین گفت: پس از پیام رهبری نیز سازمان بسیج در قالب طرح “جهاد همبستگی ملی” ابلاغیه‌ای را صادر کرد که هر مسجد یک واحد مسکونی را برای بازسازی و ترمیم تقبل کند.

,

, ,

 

,

شیخی پور بیان کرد: بر اساس این طرح قرار شد که هر مسجد مبالغی را از مردم و خیرین جمع‌آوری کند که برای کمک به بازسازی و ساخت منازل سیل‌زدگان هزینه شود.

,

وی بیان کرد: تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیون تومان وجه نقد از مساجد و خیرین شهرستان قزوین جمع‌آوری و هزینه شده است که در کنار آن کمک‌های غیرمالی و مصالح ساختمانی هم از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است.

,

, ,

این مسئول افزود: طی اردوی جهادی که از ۲۵مردادماه تا دوم شهریور ادامه داشت سه واحد مسکونی تا مرحله سفت‌کاری انجام شده و به طور پیوشته این اردوهای جهادی ادامه دارد.

,

 

,

شیخی پور ابراز کرد: کمک رسانی تا آخرین واحد ساختمانی که بر عهده داریم ادامه خواهد داشت و در کنار مردم حضور داریم.

,

وی ادامه داد: ما در منطقه شهرستان نورآباد استان لرستان و در روستای کهریز وروشت مستقر هستیم که پروژه ساخت ۳۰ واحد مسکونی و ترمیم و بازسازی ۴۵۰ واحد  بر عهده سپاه استان قزوین است.

,

, ,

 

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قزوین گفت: از این تعداد نیز ۱۰ واحد پروژه ساخت و بیش از۵۰ واحد هم پروژه ترمیم بر عهده سپاه شهرستان قزوین است که تا کنون ۵۰واحد از پروژه ترمیم به طور کامل انجام شده و در حوزه ساخت هم سه واحد به اتمام رسید.

,

این مسئول یادآور شد: پیشی بینی می‌شود که کار ساخت واحدهای باقی مانده تا آبان‌ماه به اتمام برسد و تا قبل شروع فصل سرما نیز واحدهای مسکونی تحویل داده شود.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه