اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

پروژه‌های ورزشی مازندران تا پایان امسال تمام می‌شود

پروژه‌های ورزشی مازندران تا پایان امسال تمام می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:با تحقق به اهدافمان سعی می کنیم کل پروژه های مازندران را امسال به اتمام برسانیم تا ضریب سرانه ورزشی به نقطه ایده آلی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حبیب حسین زادگان عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه ها به مناسبت هفته دولت در آمل اظهار کرد: بزرگترین پروژه ورزشی شهرستان نوشهر در هفته قبل توسط اسحاق جهانگیری افتتاح شد که هدیه مقام معظم رهبری به این شهرستان بود.

وی ادامه داد: نگاه رهبری بسیار هدفمند بوده است، در شرایطی که تهدید های اقتصادی و تهاجم فرهنگی با برنامه ریزی صورت می گیرد، پروژه های ورزشی، زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی جامعه محسوب می شود و می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تصریح کرد:با تحقق به اهدافمان سعی می کنیم کل پروژه های مازندران را امسال به اتمام برسانیم تا ضریب سرانه ورزشی به نقطه ایده آلی برسد.

این مسئول با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش هزینه  محسوب نمی شود، بلکه سرمایه گذاری واقعی است، خاطرنشان کرد: این قبیل پروژه های ورزشی، جدای از جنبه ورزش، قابلیت فرهنگی نیز دارند و مشارکت مردم منطقه در ساخت سالن های ورزشی، نقطه قابل عطفی باشد.

حسین زادگان به ظرفیت بالای مناطق روستایی در ورزش اشاره کرد و گفت: پروژه های ورزشی در روستا به دلیل قابلیت این مناطق و کشف استعداد، می تواند مدال آوران قهرمانی و ورزش همگانی را تحت تاثیر قرار دهد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی در پایان گفت: دولت تمام تلاش خود را می کند تا جریان خدمت رسانی به خوبی صورت گیرد و زیرساخت ها به نحوه شایسته ای انجام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه