اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد:

فعالیت هزار و 66 شرکت تعاونی در استان قم

فعالیت هزار و 66 شرکت تعاونی در استان قم
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم از فعالیت هزار و 66 شرکت تعاونی در استان قم خبر داد و گفت: حمایت از تعاونی‌ها و توانمندسازی تعاونی‌ها یکی از اهداف اصلی دولت است که در سال جاری نیز اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مصطفی کاویانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به نام‌گذاری این هفته پیش رو به نام هفته تعاون اظهار داشت: تعاون برای همکاری و از بین بردن نیازهای جامعه است که در جمهوری اسلامی ایران نیز بر روی آن تأکید فراوانی شده است.

وی ادامه داد: ایجاد رفاه و اشتغال، مشارکت اقتصادی در برنامه‌های خود اکتفایی و آموزش مردم ازجمله وظایف اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی است.

کاویانی ابراز داشت: 695 هزار و 201 نفر در قم عضو تعاونی‌های سهام عدالت هستند و علاوه بر این بیش از هزار تعاونی دیگر نیز در استان فعال است.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تعاون اشاره کرد و گفت: بخش تعاون ازنظر سیاسی و اقتصادی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند و درزمینهٔ تولید پتانسیل‌های کشور را فعال کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: حمایت از تعاونی‌ها و توانمندسازی تعاونی‌ها یکی از اهداف اصلی دولت است که در سال جاری نیز اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون هزار و 66 شرکت تعاونی با ظرفیت انسانی 781 هزار و 899 فعال می‌باشند که نشان‌دهنده جایگاه تعاون در استان است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی به موانع و مشکلات پیش روی تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: عدم اجرای ماده 9 از فصل سوم قانون اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و همچنین معافیت‌های مالیاتی ذکرشده در قانون مالیات‌های مستقیم به‌منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی ازجمله مهم‌ترین موانع پیش روی تعاونی‌ها است.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه