اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

بیش از 50 پروژه همزمان با هفته دولت در خلیل‌آباد افتتاح و کلنگ زنی شد

بیش از 50 پروژه همزمان با هفته دولت در خلیل‌آباد افتتاح و کلنگ زنی شد
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ۵۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: ایران ثابت کرده که در همه زمان‌ها امنیت ساز در خاورمیانه بوده و اگر این اتفاق نبود سرنوشت دولت‌های اسلامی بود و این خدمات از نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، ظهر امروز در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: ۵۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اولین نگاه دشمن در تحریم ها، برنامه ریزی برای براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این بودند که ۴۰ سالگی را نبینیم، روز قدس نداشته باشم و امروز هم می‌خواهند انتخاباتی برگزار نشود.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه دشمنان در مرحله دوم به دنبال نوعی واگرایی بین حاکمیت و مردم هستند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد آتش در خرمن سرمایه‌های اجتماعی جامعه بزند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران به آرمان‌ها پایبند هستند و همه در کشتی بزرگ انقلاب به سکان‌داری رهبر قرار دارند، اذعان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با این تحریم ها به سفره‌های مردم حمله کنند؛ اگر نگاه آن‌ها به حوزه‌های سیاسی است چرا به سفره‌ها ورود کرده‌اند.

,

قاسم پور با بیان اینکه دشمنان تزریق و پمپاژ نا امیدی در کشور می کنند، عنوان کرد: امروز مردم با همگرایی خود در برابر واگرایی دشمنان ایستاده اند و با انسجام، اتحاد، همگرایی و وفاق ملی در راستای تأمین منافع ملی حرکت می کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمن نمی تواند به این اتحاد و همدلی آسیب بزند، تشریح کرد: دیپلماسی امروز ما بر مبنای گفتمان و گفتگو و دیپلماسی فعال را در برابر دیپلماسی جنگ طلبانه غربی ها به منصه ظهور می‌گذارد این نشان از توان ایران و قدرت ما است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ایران ثابت کرده که در همه زمان‌ها امنیت ساز در خاورمیانه بوده و اگر این اتفاق نبود سرنوشت دولت‌های اسلامی بود و این خدمات از نظام است، تأکید کرد: نظام ما امنیت ساز است و امنیتش استیجاری نبوده است.

,

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۸۶ کیلومتر در دولت تدبیر و امید در حوزه روستایی و شهری برای آب شرب برنامه ریزی و لوله‌کشی شده که ۱۱ کیلومتر آن امروز افتتاح شد، تصریح کرد: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در آب شهری و روستایی هزینه شده است.

, .,

قاسم پور با تأکید بر اینکه در شهرستان خلیل‌آباد از سال گذشته بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال پروژه در بخش های مختلف حوزه بهداشت و درمان و ارتقاء سلامت و امنیت غذایی هزینه شده است، اذعان کرد: ۸ میلیارد تومان از ابتدای دولت یازدهم تا به امروز در بخش های مختلف حوزه سلامت شهرستان هزینه شده است.

,

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی از سال گذشته ۲۵ طرح قریب ۳ میلیارد تومان در ۸۰۰ هکتار کار شده است، عنوان کرد: بیش از ۳۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی، 11.5 میلیارد تومان در بخش تعاون روستایی و 5 میلیارد تومان در برق رسانی برای رفع محرومیت ها از ابتدای دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه مستمری مددجویان در کمیته امداد و بهزیستی قریب چهار افزایش داشته است، تشریح کرد: بسیج سازندگی در بحث قنوات و ساخت و ساز ها به ویژه در سیل گام های مؤثری برداشته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه