اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند؛

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان /اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن است

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان /اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن است
آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان / دشمنان نمی خواهند در جامعه اسلامی ارزش‌ها حاکم باشد

, شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان / دشمنان نمی خواهند در جامعه اسلامی ارزش‌ها حاکم باشد,

آیت الله مصطفی علما در خطبه های  نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری و دوری از معصیت اظهار داشت: جوهره قیام حضرت سیدالشهدا(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که به جا آورده شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: مساله امر به معروف و نهی از منکر یک حکم اجتماعی، فکری  است که عقل حکم می کند به دنبال آن باشیم.

,

امروز دشمنان اسلام نمی خواهد در جامعه اسلامی ارزشها حاکم باشد

, امروز دشمنان اسلام نمی خواهد در جامعه اسلامی ارزشها حاکم باشد, امروز دشمنان اسلام نمی خواهد در جامعه اسلامی ارزشها حاکم باشد,

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان اسلام نمی خواهد در جامعه اسلامی ارزشها حاکم باشد لذا اجتماعی موفق خواهد بود که امر به معروف و نهی از منکر در آن حاکم باشد.

,

خطیب جمعه کرمانشاه ابراز داشت: حفظ و زنده نگهداشتن ارزشهای انقلاب با امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیز است.

,

آیت الله علما ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر حکم الهی است و نباید اجازه دهیم چنین امری که حکم ارزشها را بیان می کند بین ما کمرنگ شود و به فراموشی سپرده شود.

,

وی حفظ حجاب را امری ضروری دانست و گفت: خطر این تخلفات جوانان جامعه را تهدید می کند لذا گناه شخصی برگشت به اجتماع می کند و همه موظیم در این راستا همدیگر را حفظ کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام حسین(ع) الگوی امام راحل برای انقلاب بود، گفت: اگر بخواهیم اسلام، انقلاب و ارزشها رونق پیدا کند ضروری است امر به معروف و نهی از منکر رواج پیدا کند و نگذاریم بین جامعه کمرنگ شود.

,

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: خدمت کردن به دیگران عبادت است و دارای شان و رتبه بالایی است تا جایی که امام(ره) خود را خدمتگزار مردم معرفی می کرد.

,

وی به هشتم شهریور سالروز شهادت شهید رجائی و باهنر اشاره کرد و افزود: این دو شخصیت یکی در مقام رئیس جمهوری و دیگری نخست وزیر در درجه اول بعد از مقام معظم رهبری بودند و امام آنها را دو رفیق معرفی کرد.

,

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه دولت‌ها هستند

, شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه دولت‌ها هستند, شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه دولت‌ها هستند,

آیت الله علما گفت: این دو بزرگوار ۲۸ روز ریاست کردند اما منش، روش ،برخورد و خدمتشان سبب شد که برای همه دولت ها الگو قرار بگیرند.

,

خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اینکه شهادت این دو بزرگوار را به عنوان هفته دولت معرفی کرده‌اند پیام دارد و آن این است که سلامت همه دولت ها، صداقت، تقوا و مراقبت از مبتلا نشدنشان به امور دنیا باید همانند این دو شهید بزرگوار باشد.

,

وی عنوان کر: اگر بخواهیم انقلاب بماند باید با ارزش و با تقوا و عمل کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی عمل کنیم انقلابی فکر کنیم و انقلابی حرکت کنیم.

,

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد : نهم شهریور مصادف است با ناپدید شدن امام موسی صدر که از شخصیت های والا مرجع ساده و شخصیتی دوست داشتنی بود که تا این لحظه ۱۵ هزار روز از ناپدید شدن این بزرگوار می گذرد.

,

وی عنوان کرد: ایشان شخصیتی بود که تیم ها و کسانی را که مطرح نبودند و مورد ظلم قرار گرفتند را در لبنان جمع کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دهم شهریور سالروز تصویب قانون بانکداری بدون ربااست گفت: این یکی از آرزو های انقلاب اسلامی و مردم کشور محسوب می شود.

,

آیت الله علما اذعان داشت: کارمزد به اندازه معقول اشکال ندارد اما کارمزد های ۱۸ درصد و ۲۰ درصد با این مشکلات و گرفتاریهای مردم یک معضل محسوب می‌شود که باید مسئولین برای آن تدابیری بیندیشند.

,

هیئت های مذهبی پیام های عاشورا را بازگو کنند

, هیئت های مذهبی پیام های عاشورا را بازگو کنند , هیئت های مذهبی پیام های عاشورا را بازگو کنند ,

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام را شعائر آن زنده نگهداشته است، بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن اول محرم هیئت‌های مذهبی توجه داشته باشند جملات و احادیث امام حسین (ع) را به صورت پارچه نوشته بزرگ در هیئات به نمایش بگذارند و رجزها و پیام های عاشورا را بازگو کنند.

,

وی افزود: هیئت ها باید مراقب آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای همسایگان باشند و بلندگوها را داخل حسینه ها و یا مساجد نصب کنند.

,

آیت الله علما یادآور شد: ۱۵ شهریور مصادف با شهادت آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب که انسانی قاطع با استقامت و از شاگردان امام بود.

,

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس و برپای جشن عاطفه‌ها که کمیته امداد متصدی آن است از همشهریان درخواست می‌کنیم در این امر خیرخواهانه شرکت کنند تا در تهیه کیف و لوازم مدارس برای نیازمندان مشارکت داشته باشند.

,

دولت و ملت یکدیگر را یاری کنند

, دولت و ملت یکدیگر را یاری کنند , دولت و ملت یکدیگر را یاری کنند ,

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره ای داشت و افزود: ایشان همواره در سخنرانیها بر اقتصاد و کار فرهنگی تاکید دارند.

,

آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد را بسیار مهم دانستند و همواره تاکید دارند که دولت و ملت در این راستا همدیگر را یاری کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: رهبر فرمود که غلبه کار فرهنگی و بسترسازی، غلبه اقتصادی و سیاسی است و اگر فرهنگ اسلامی در جامعه جا بیفتد و همه ما چه دولت و چه ملت به وظیفه خود عمل کنیم کار فرهنگی ایجاد می‌شود که زیرساخت کار اقتصادی است.

,

 

,

دولتمردان به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند

, دولتمردان به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند,

حجت الاسلام محمدطه مهری در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی دردیدار با اعضای هیئت دولت در روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه مورد تأکید قرار دادند ضرورت پرهیز دولت از «گرفتار شدن به فروع و حواشی» در این دو سال باقیمانده است .معظم له با اشاره به گذشت شش سال از عمر دولت، تأکید کردند: دو سال باقیمانده از دوران دولت، مدت زمان کمی نیست و باید به دور از گرفتار شدن در برخی آفات، مسائل مهم کشور را «اولویت بندی»، و اولویت‌ها را یک به یک پیگیری کرد.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و فرمودند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

,

وی افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.

,

امام جمعه شهرستان گفت: برخی از پیامدهای حاشیه سازی ها برای کشور و نظام اسلامی عبارتند از: ۱-کاهش وفاق اجتماعی در جامعه و دلسرد کردن مردم نسبت به قابلیتها و کارآمدی نظام ۲-ایجاد اختلاف میان دستگاههای اجرایی و قوای مختلف کشور ۳- زمینه‌سازی برای دوقطبی سازی های کاذب در جامعه ۴-به حاشیه رفتن اولویت ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ۵- فرصت یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتها و انجام وظایف اصلی ۶-هدر رفتن وقت دلتمردان و منابع ملی کشور۷- دامن زدن به نارضایتی های اجتماعی وتخریب عقبه مردمی نظام ۸- غفلت از جنگ همه جانبه دشمن.

,

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است،عنوان کرد: این یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

,

وی خاطرنشان ساخت: امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است. از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

,

حجت الاسلام مهری گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.

,

وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.  باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.

,

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد بیان داشت: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.

,

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد. حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.

,

حجت الاسلام مهری خاطرنشان ساخت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

,

* سید حسن نصرالله: به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها.

,

وی عنوان کرد:  گروه های مقاومت و به ویژه حزب الله اکنون به مرحله ای از اقتدار رسیده اند که رژیم صهیونیستی را در هراس فرو برده اند. رژیم صهیونیستی با تنش آفرینی در منطقه بازی خطرناکی را شروع کرده که می تواند عمر این دولت جعلی را نه در ۲۵ سال که مقام معظم رهبری وعده داده بودند، بلکه زودتر به پایان برساند.

,

 

,

اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن است

, اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن است,

حجت الاسلام و المسلمین  جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: اگر امام حسین علیه السلام قیام نمی کرد اسمی از اسلام باقی نمانده بود.

,

وی در ادامه اشاره ای به رعایت تقوای الهی داشت و تصریح کرد : آمریکا با راه اندازی تروریست نظامی،  اقتصادی،  رسانه و ... از ابتدای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال رسیدن به اهداف نا مشروع خود بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: دولتی که بخواهد در تراز انقلاب اسلامی طبق گام دوم انقلاب حرکت کند باید به شعار های اولیه انقلاب توجه ویژه داشته باشد.

,

امام جمعه  صحنه گفت: برنامه هایی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد چرا که ما در شرایط تحریم هستیم و تنها کلیدی که می تواند مشکلات مردم را حل کند اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری سال ها پیش آن را به دولت ها سفارش کرده است.

,

حجت الاسلام الیاسی بیان کرد: سامانه دفاعی باور ۳۷۳ توانست دو قطبی بودن s400 را بشکند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهد.

,

 

,

شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرین انقلاب و اسوه علم و تقوی و دولتمردی بودند

, شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرین انقلاب و اسوه علم و تقوی و دولتمردی بودند,

حجت الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت ویاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت :هفته دولت هفته خدمت‌رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

,

 وی افزود: در هفته دولت باید خدمات و اقدامات انجام شده توسط دولت به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم همچنان به نظام و انقلاب خود امیدوار باشند.

,

امام جمعه موقت شهرستان تصریح کرد: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از انقلاب و گسترش ناامیدی در کشور با استفاده از ناکارآمد نشان دادن نظام است لذا دولتمردان و مسئولین کشور باید با برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم این توطئه دشمن را خنثی سازند.

,

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دویار دیرین انقلاب، دو اسوه علم و تقوا و دولتمردی و دو مومن به انقلاب و اسلام وامام(ره) بودند که دو ماه پس از فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و انقلاب اسلامی دو یار وفادار و دو مسئول دلسوز را از دست داد.

,

وی اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف شهیدان رجایی و باهنر می فرماید: این دو شهید حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام بودند وقتی که اسم شهید رجایی و شهید باهنر می‌آید مردم در ذهنشان نیست که فقط از دو شهید تجلیل می‌کنیم می‌فهمیم که یک جریان فکری عملی و انقلابی است که مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران یک ملت شهادت طلب است افزود: امام راحل نیز در مورد شهدا می فرمایند در عین حالی که مصائب این ها مشکل است برای ما، لکن کشور ما و ملت ما با تمام قدرت ایستاده اند تا همچون شهدای را تقدیم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه