اخبار داغ

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای طرح نظارت آنلاین بر مراکز آموزش دریانوردی استان/ شبیه سازهای ناوبری در مقیاس اقتصادی در بندر چابهار مستقر می شود

اجرای طرح نظارت آنلاین بر مراکز آموزش دریانوردی استان/ شبیه سازهای ناوبری در مقیاس اقتصادی در بندر چابهار مستقر می شود
معاون دریایی این اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از عملیاتی شدن طرح نظارت آنلاین بر مراکز آموزش دریانوردی استان به منظور ارتقای سطح علمی دریانوردان خبر داد و گفت: بزودی شبیه سازهای ناوبری در مقیاس اقتصادی در بندر چابهار مستقر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ابراهیمی در گفت وگو با عصرهامون، با بیان این مطلب گفت: اجرای طرح نظارت آنلاین با هدف رشد و توسعه دانش و مهارت بومی و ارتقای سطح آموزش دریانوردان ضروری اعلام شد و کلیه مراکز آموزش دریانوردی استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به منظور بهبود کیفیت آموزش و رشد استانداردهای آموزشی مختص دریانوردان، کلیه این مراکز پس از نصب تجهیزات نظارتی و با دسترسی به اینترنت از هر نقطه قابل پایش و کنترل هستند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان افزود: اجرای این طرح در ابتدای امسال ضروری اعلام و در کمتر از شش ماه عملیاتی شد و در حال بهره برداری است.

ابراهیمی اظهار کرد: همزمان با توسعه فناوری های نوین در صنعت دریایی و در جهت رشد هر چه بیشتر دانش و مهارت بومی در زمینه دریانوردی، به زودی شاهد استقرار شبیه سازهای ناوبری در مقیاس اقتصادی در بندر چابهار خواهیم بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه