اخبار داغ

معاون فرماندار بروجرد:

231 فقره تسهیلات بازسازی به منازل مسکونی سیل‌زده بروجرد پرداخت شد

231 فقره تسهیلات بازسازی به منازل مسکونی سیل‌زده بروجرد پرداخت شد
معاون فرماندار بروجرد با بیان اینکه 420 واحد مسکونی در پی سیلاب فروردین ماه امسال دچار خسارت شد گفت: تاکنون 231 فقره تسهیلات بازسازی در بروجرد پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: بر اثر سیلاب امسال تعدادی از منازل، راه های روستایی، پل ها و زمین های کشاورزی دچار خسارت شد که در روستاهای بروجرد 420 واحد مسکونی که بیشترین خسارت را در سیل دید، شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: این واحدها برای احداث در سامانه ثبت شده است و 350 پرونده برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده که در فاز اول 231 فقره تسهیلات برای بازسازی منازل به ارزش بیش از 9 میلیارد و 240 میلیون تومان پرداخت شده است.

,

معاون فرماندار بروجرد به مبلغ تسهیلات برای بازسازی هر منزل مسکونی اشاره و عنوان کرد: برای ساخت هر منزل در روستاها 40 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود که مابقی واحدهای مسکونی در روستاها نیز بعد از تامین اعتبار، برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی می شود.

,

وی بیان کرد: در منطقه شهری 20 واحد مسکونی بر اثر سیلاب دچار خسارت شد که احداثی بوده و تاکنون 9 پرونده به بانکها معرفی شده است و میزان تسهیلات واحدهای احداثی در شهر 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

,

فلاح با اشاره به واحدهای تعمیری در شهرستان بروجرد تصریح کرد: در شهرستان بروجرد 179 منزل نیاز به تعمیر داشت که از این تعداد 107 منزل در روستا و 72 منزل در شهر بود که تسهیلات لازم برای تعمیر آنها در نظر گرفته و بیش از 97 درصد وام های تعمیری پرداخت شده است؛ در بخش مدیریت بحران، هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات راهداری استان سهم شهرستان بروجرد بود که اولویت اصلی برای راه های روستایی و پل هایی که در سیلاب امسال تخریب شده بودند در نظر گرفته شده است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه