اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

توقف افزایش حباب گونه قیمت مسکن/ مردم خانه بخرند

توقف افزایش حباب گونه قیمت مسکن/ مردم خانه بخرند
وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش قیمت مسکن اظهار داشت: افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اتمام مسکن مهر پردیس تا پایان سال
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام مسکن مهر تا پایان سال جاری افزود: پروژه‌هایی که مشکل قضایی دارند در مهلت مشخص‌شده به اتمام نمی‌رسد و قابلیت واگذاری دارند و در روزهای آینده 10 هزار واحد که عملیات تکمیلی آنها به اتمام رسیده است تحویل داده می‌شود.
,
 
,
اسلامی با تأکید بر اینکه تکمیل زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر جزو الزامات زندگی شهروندان است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا زیرساخت پروژه‌های مسکن مهر را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم اما ساخت پروژه‌های ساختمانی حتماً تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
,
 
,
وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما در شهرهای جدید سکونت و اشتغال توأمان است و باید از خوابگاهی بودن یک شهر خارج شویم.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ زنی فاز سوم پارک فناوری پردیس گفت: با استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان عملیات اجرایی آغاز و شرکت‌های زیادی که از جنس دانش‌بنیان هستند که در فاز سوم پارک جای می‌گیرند.
,
 
,
اسلامی در پایان بابیان اینکه بخش دوم فاز سوم پارک زمین بزرگی است، خاطرنشان کرد: با تهیه طرح جامع و طی مراحل قانونی در شورای شهرسازی در کنار پایتخت ارزش‌افزوده‌ای به وجود می‌آید که امیدوار است شاهد شکل‌گیری شهری بانشاط باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه