اخبار داغ

گزارش دانا از مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی جهادگران؛

مسئول بسیج سازندگی کشور: گفتمان جهادگران باید توسط خود جهادگران گسترش پیدا کند

مسئول بسیج سازندگی کشور: گفتمان جهادگران باید توسط خود جهادگران گسترش پیدا کند
مراسم رونمایی از سایت و پوستر سومین جشنواره ملی جهادگران ظهر امروز با حضور محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و دبیر جشنواره برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از سایت و پوستر سومین جشنواره ملی جهادگران ظهر امروز با حضور محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و دبیر جشنواره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور به برگزاری مجمع عالی جهادگران و همچنین جشنواره ملی جهادگران اشاره کرد و گفت: مجامع استانی هم در سال گذشته تشکیل شد و به هرصورت این تشکل که بزرگترین ساختار غیررسمی کشور است، شکل گرفت.

,

وی گفت: امسال هم قصد داریم پایش درستی از شوراها و مجامع استانی انجام شود تا همه گروه ها و فعالان جهادگر شناسایی شوند و نقش و سهمی برایشان تعریف شود.

,

زهرایی با تاکید بر این که این ساختار بزرگ غیر رسمی حمل کننده بخشی از ماموریت های سازمان بسیج سازندگی است گفت: گفتمان جهادگران باید توسط خود جهادگران گسترش پیدا کند.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: نسبت بین بسیج سازندگی و مجامع بسیج نیروهای شهرستانی باید تعریف شود تا وظایف گم نشود.

,

وی افزود: یکی از وظایف شوراها و مجامع بعنوان یک شبکه غیررسمی جهادی، بتوانند تجارب جهادگران را شناسایی کنند و در چرخه معرفی قرار دهند تا آحاد مردم ایشان را بشناسند.

,

زهرایی به دیدار رهبری با جهادگران اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها باور پذیر و اقناع کننده نیست و باید فعالیت جهادگران هنرمندانه منتشر شود.

,

وی تصریح کرد:سال قبل اولین جشنواره ملی جهادگران بود که در سطح ملی برگزار شد و امسال باید جشنواره ملی جهادگران با قدرت و عمق بیشتر برگزار شود.

,

زهرایی گفت: دبیری کار جشنواره ملی با بسیج دانشجویی است و بیشتر اثاری که قرار است به جشنواره بیاید از بسیج دانشجویی است.

,

وی افزود: امسال قصد داریم فرایند را زودتر شروع کنیم، پارسال خیلی ها نتوانستید اثارشان را به دبیرخانه برسانند.

,

مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: اقشار مختلف باید اثار مرتبط و تخصصی خودشان را ارسال کنند.

,

زهرایی با اشاره به داوری جشنواره گفت: هر انتقاد از داوری و نوع اثر و محل برگزاری و... دارید می توانید به جشنواره ارسال کنید.

,

وی گفت: با توجه به این که ۶ ماه به برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران وقت مانده است امیدواریم بتوانیم موانع را رفع کنیم تا این جشنواره در تراز انقلاب برگزار شود.

,

در ادامه فرقانی دبیر اجرایی جشنواره به ارائه گزارش پرداخت و گفت: سال قبل ۳۱۴۵ در جشنواره شرکت کردند و بیشترین آثار هم به ترتیب از استان های تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان جنوبی و و اصفهان ارسال شد.

,

وی گفت: از این تعداد آثار به ۱۰۰ نفر بعنوان بهترین آثار جوایزی اهدا شد.

,

فرقانی با تاکید بر اهمیت کاربردی کردن این جشنواره گفت: در حال حاضر به شناسایی گروه هایی که در عرصه های جدید و ضروری ورود می کنند پرداخته ایم.

,

دبیر اجرایی جشنواره در ادامه به معرفی سایت جشنواره و نحوه ارسال آثار پرداخت و گفت: تمام آثار و‌وقایع جشنواره باید تا ۳۰ ابان ارسال شود و بعد از آن سایت بسته می شود.

,

فرقانی ادامه داد: تمام آثار توسط مدیران جشنواره اصلاح می شود و نهایتا تا ۱۰ آذر اصل اثر دریافت می شود.

,

در پایان نیز پوستر سومین جشنواره جهادگران توسط محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی رونمایی شد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه